منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

طرح منطقه آزاد بابلسر و فریدونکنار یک موضوع انحرافی بود /عملکرد مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی شعاری است/ منافع استانی را به منفعت‌های شخصی و سلیقه‌ای ترجیح می‌دهم

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در نخستین نشست خبری خود پس از برگزاری انتخابات هفتم اسفند، اظهار کرد: اصحاب رسانه منشا اثرهای خبر برای هدایت مردم و جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره اتحاد بین شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ایجاد شده است، تصریح کرد: مشکلات مردم حوزه انتخابیه زیاد است و باید به تمامی آنها به ترتیب اولویت رسیدگی شود.

منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس با بیان اینکه در ۴ بخش به صورت ویژه برنامه دارم، گفت: ایجاد شهرک صنعتی، اشتغال، تشکیل تعاونی پرورش ماهی‌های دریای خزر به صورت استخوانی و خاویاری و صنعت توریسم مهم‌ترین محورهای برنامه توسعه این دو شهرستان است.

طرح منطقه آزاد بابلسر و فریدونکنار یک موضوع انحرافی بود

نانواکناری با اشاره به اینکه طرح منطقه آزاد بابلسر و فریدونکنار یک موضوع انحرافی بود، گفت: ایجاد منطقه آزاد مراحل خاصی دارد و باید بر روی آن مطالعه صورت بگیرد تا پس از تصویب هیئت دولت، در مجلس نیز تصویب شود.

وی افزود: بحث منطقه آزاد تنها جنبه تبلیغاتی برای برخی از افراد داشت.

نانواکناری با بیان اینکه به دنبال حضور در کمیسیون‌های برنامه و بودجه یا امنیت ملی هستم، خاطرنشان کرد: همدلی و هم‌زبانی بین نمایندگان در مازندران در این دوره از مجلس به وجود می‌آید و با این تعامل برای این استان شاهد افق خوبی هستیم.

این نماینده منتخب تصریح کرد: منافع استانی را به منفعت‌های شخصی و سلیقه‌ای ترجیح می‌دهم و به نمایندگان منتخب نیز اعلام می‌کنم برای اتحاد و پیشرفت این استان آماده و همگام با آنها هستم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تزریق بودجه از سوی نماینده مجلس به حوزه انتخابی خود را یک بحث انحرافی و تبلیغی دیگر دانست و گفت: مهم‌ترین وظیفه نماینده مجلس، قانون‌گذاری، نظارت بر حسن اجرای قانون و پیگیری مطالبات مردم است.

نانواکناری این اقدام را یک سوء استفاده از مردم دانست و گفت: در هر منطقه‌ای از این حوزه انتخابیه استعدادی برای پیشرفت وجود داشته باشد، به دنبال شکوفایی آن هستیم.

بی‌اعتمادی مردم به مسئولان دلیل اصلی کاهش مشارکت مردم فریدونکنار در انتخابات

منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل پائین بودن درصد مشارکت مردم فریدونکنار در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل اصلی این امر بی‌اعتمادی مردم به مسئولان در جریان انتخابات گذشته بود اما این وعده را می‌دهم که این مردم برای دوره بعد حضور گسترده‌تری دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حودم را با نگاه پیگیری منافع ملی، حفظ و افزایش اقتدار نظام و توجه به رهنمودهای رهبری برای مردم عرضه کردم، گفت: با این اوصاف شما بگوئید که نانواکناری اصولگرا یا اصلاح‌طلب است.

عملکرد مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی شعاری است

نانواکناری همچنین به شعاری بودن عملکرد مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی و توجه به منویات رهبری اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوع‌هایی که مسئولان نتوانستند یا نمی‌خواهند آن را اقدام کنند و امروز باید به طور جدی وارد این بحث شویم.

منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس دهم، با بیان اینکه کشور امکانات و مواهب خوبی دارد اما از لحاظ سرآنه نسبت به سایر کشورهای دیگر پائین‌تر است، خاطرنشان کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی مردم و مسئولان باید با هم وارد صحنه شوند، مردم به دنبال جنس‌های خارجی نروند و مسئولان نیز اجناس با کیفیت به مردم تحویل دهند.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نظر شما در خصوص برجام و مذاکرات هسته‌ای چیست، گفت: به نظر من دیپلماسی کم‌هزینه و پرسود است اما باید در این ارتباط‌ها اقتدار نظام و منافع ملی را در نظر بگیریم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا