تشییع نظامیان کشته شده ارتش رژیم صهیونیستی + تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از مشرق،خبرنگار روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی فاش کرد اگر تعداد واقعی سربازان اسرائیلی که در نوار غزه کشته می‌شوند اعلام شود انقلابی در اسرائیل به وجود خواهد آورد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری فلسطینی صفا، «یوئیل مارکوسل» خبرنگار روزنامه هاآرتص گفت: اگر به ما اجازه داده شود آمار واقعی سربازانی که در نوار غزه کشته می‌شود منتشر شود انقلابی در اسرائیل به وجود خواهد آورد که تر و خشک را به همراه یکدیگر خواهد سوازند.

اظهارات این خبرنگار که از بزرگ‌ترین نویسندگان در روزنامه هاآرتص است مهر تاییدی بر سانسور اخبار توسط رژیم صهیونیستی است.

وی گفته است که ارتش بشدت بر انتشار تعداد قربانیان نظارت می‌کند و اگر به ما اجازه انتشار آمار واقعی را می‌دانند انقلابی در اسرائیل رخ می‌داد و خشک و‌ تر را با هم می‌سوزاند.

رژیم صهیونیستی از آغاز حملات به غزه در ۱۷ تیرماه به شدت بر اخبار در این حوزه نظارت کرده است و تا کنون چندین پایگاه خبری را از ترس انتشار حجم قربانیان بسته است و به خبرنگاران خارجی پیشنهاد خروج هر چه زود‌تر از نوار غزه را داده است.

شاهدان عینی در فلسطین اشغالی گفتند که ارتش اسرائیل در حال برگزاری مراسم تشییع اجساد نظامیان کشته شده در جنگ غزه است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از کشته شدن ۱۳ نظامی خود در غزه خبر داد که بدین ترتیب شمار تلفات نظامیان این رژیم از آغاز حمله زمینی به غزه در روز پنجشنبه گذشته به ۱۸ نفر افزایش یافته است درحالی که مقاومت فلسطین این آمار را بیشتر می‌داند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا