سفر مشترک ایرانی‏ ها و آمریکایی‏‌ها به کره ‏مریخ!

به گزارش بصیر به نقل از گروه طنز-فرهنگ نیوز، جان کری چند روز پیش از “آمادگی آمریکا برای مذاکره با ایران درباره عراق” خبر داد؛ همین موضوع باعث شده بود برخی ‏در داخل حسابی ذوق کنند!

در همین زمینه با برخی از این افرادی که حسابی ذوق‏‌زده بودند، صحبتی انجام دادیم:   

کلی دوست می شویم با یکدیگر!

نفر اول: به صحنه ‏های زیبایی که در این اتحاد شکل می‏گیرد فکر کنید! آن‏موقع شما هم قانع خواهید شد که چقدر خوب است همگام با امریکایی ‏ها برویم توی خاک عراق! فکرش را بکنید! مثلا سرباز ایرانی یک تانک را بزند و سرباز امریکایی از آن دور فریاد بزند: “لایک!” چه صحنه باشکوهی می شود!

و یا این‏که بعد از هر پیروزی دو سرباز آمریکایی و ایرانی، همدیگر را در آغوش بگیرند و یا حتی اگر یکی از آنها زخمی شد به یکدیگر تنفس مصنوعی هم بدهند! آیا شما دوست ندارید شاهد چنین صحنه‏ هایی باشید؟! این‏طوری نه تنها رابطه ما آمریکا به حالت طبیعی برمی‏گردد، بلکه شاید وارد رابطه غیرطبیعی هم بشود! کلی دوست می‏شویم با یکدیگر!

فکر نکنید ذوق‏‌زده ایم!

نفر دوم: حالا درست است که عراقی‌‏ها از ما کمک نظامی نخواسته‌‏اند! اما آن‏ها خودشان صلاح خودشان را نمی‏دانند، این وظیفه ماست که کار درست را انجام بدهیم! … نه این‏که فکر کنید ما خیلی ذوق داریم رابطه‏‌مان به هر قیمتی با آمریکا خوب شود! خیر! … ما کلا احساس وظیفه کرده‏‌ایم!

تبدیل تهدیدها به فرصت!

نفر سوم: ما باید تدبیر داشته باشیم و تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم! البته منظورم این نیست که از آب گل آلود ماهی بگیریم، ولی وقتی آب گل آلود شده است چه اشکالی دارد یکی دوتا ماهی هم ما بگیریم؟! بالاخره اینطوری دو کشور امریکا و ایران هم می‏توانند بیشتر با هم دوست بشوند و شاید کم‏‌کم در سفارت رو هم بتونیم باز کنیم!

باز هم بُرد، بُرد!

نفر چهارم: برخی می‏‌گفتند مگر می‏شود هم ما ببریم و هم امریکایی‌‏ها! خب بازی فوتبال که نیست یکی ببرد، یکی ببازد! استراتژی است دیگر! حالا هم می‏توانیم با امریکایی‏‌ها باز هم برد، برد داشته باشیم در عراق! به این نحو که ما داعشی ها را بزنیم بیرون کنیم و در نتیجه ببریم! و آمریکایی‏‌ها هم در نهایت این کار را به اسم خودشان تمام کنند و گاف‌‏های احتمالی را گردن‏ ما بیندازند و ببرند!

ببینید! اوضاع چقدر گل و بلبل است!

نفر پنجم: درست است که ما خودمان به تنهایی هم می‏توانیم برویم حساب این داعشی‏‌ها را برسیم؛ اما مزه‌‏اش به کار گروهی است! البته نه اینکه فکر کنید ما عقده داریم با این امریکایی‌‏ها عکس یادگاری بگیریم و بعدش هی در فیسبوک‏مان آن‏را منتشر کنیم و بگوییم: “ببینید! اوضاع چقدر گل و بلبل است!” خیر! ما کلا به کار گروهی اعتقاد داریم! همین!

سفر ایرانی‌‏ها همراه با آمریکایی‌‏ها به کره مریخ!

نفر ششم: من با هر کاری که باعث بشه انس و الفت بین دو کشور ایران و آمریکا بیشتر بشه موافقم! حالا می‏خواد حمله به داعش باشه یا سفر دستی جمعی به کره مریخ! بالاخره باید از یکجا شروع کرد دیگه!

خراب شدن دیوار بی‌‏اعتمادی

نفر هفتم: اگه با آمریکایی‏‌ها دوست بشیم بریم به داعش حمله کنیم حسن نیتمون به اون‏ها ثابت شده! بعدش باید امیدوار باشیم چند جای دیگه هم از این نوع مشکلات پیش بیاد تا با آمریکایی ها بازم بریم اونجاها و عملیات داشته باشیم! دو سه بار که این کار رو بکنیم هم دیوار بی‌‏اعتمادی بینمون خراب می‏شه و هم حسن نیت بینمون بوجود میاد!

مگه شما سربازی نرفتی؟!

نفر هشتم: مگه شما سربازی نرفتی؟! بهترین دوست‌‏های آدم، دوست‏های دوران خدمت هستن! اصلا فضا طوری هست که دوستی‌‏ها مستحکم‏تر می‏شه! نه مثل این دوستی‌‏های دوران دانشگاه که سوسولی هستن! بلکه از این دوستی‏‌های مشتی!

به همین خاطر به نظرم اگه ما بتونیم با آمریکایی ها بریم عراق؛ خاطرات خیلی خوشی برامون یادگار می‏مونه و رابطمون هم روز به روز بهتر می‏شه!

دیگه واسمون فیلم  آرگو و سیصد نمی‏سازن!

نفر نهم: اگه با آمریکایی ها بریم عراق، چند سال بعد دیگه واسمون فیلم  آرگو و سیصد نمی‏سازن! از این فیلم‏‌های حماسی می‏سازن که … چی؟! … راست می‏گی …خب شاید این اتفاق هم بیفته! … الان یکی از دوستان گفت این آمریکایی‏‌ها که من می‏‌شناسم بعدش تو فیلم‏‌هاشون طوری وانمود می‏کنن که انگار همه کارها رو خودشون کردن!

بزن لایک رو!

نفر دهم: اگه این‏طوری بشه من‌‏هم حاضرم برم عراق! فقط یک تبلت و یک اینترنت پرسرعت می خوام و فیسبوک هم نباید فیلتر باشه! آخه می‏خوام لحظه به لحظه عکس خودم رو با سربازهای آمریکایی بذارم توی فیسبوک و لایک هام رو بیشتر و بیشتر کنم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا