جشن «دخترونه» در دانشگاه کشاورزی ساری برگزار شد

بصیر،، امروز همایشی تحت عنوان “دخترانه” ویژه دانشجویان دختر با سخنرانی خانم دکتر بابازاده استاد حوزه و دانشگاه به همت معاونت فرهنگی و همکاری واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی ساری در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

این جشن که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و همزمان با سال جدید برگزار شد، با برنامه‌های شاد و متنوع از قبیل مسابقه تقلید صدا، صندلی داغ ویژه متاهلین، سخنرانی، مولودی، پخش کلیپ و غیره همراه بود.

بابازاده، استاد حوزه و دانشگاه در این جشن با بیان این نکته اگر در مسیر حضرت فاطمه زهرا(س) قدم برداریم و آرمان های حضرت را ادامه دهیم در زندگی به سعادت و خوشبختی می رسیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در تمامی ابعاد برای مردان و زنان و دختران الگو و اسوه هستند، اظهار کرد: در زندگی اجتماعی، فردی و سیاسی خود آن بزرگوار را الگوی خود قرار داده تا در مسیر زندگی دچار مشکلات نشویم و به موفقیت و سربلندی برسیم.

بابازاده راه حضرت فاطمه زهرا(س) راه خداست افزود:حجاب،عبادت،شخصیت و فضایل زندگانی ام ابیها(س) باید در بین زنان و دختران امروز نمونه الگو سرمشق قرار گیرد.

وی گفت: انتخاب روز ولادت حضرت زهرا (س) به‌عنوان روز مادر، شایسته‌ترین انتخاب است و این بالاترین افتخار برای بانوان جامعه است./آ

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا