اختصاصی/ در پی وزش شدید باد و بارش باران در فریدونکنار

میرانی کناری: کم آبی زمین های کشاورزی جبران شد/ سروان عباسی: مشکلی از لحاظ ترافیکی در شهرستان نداریم

به گزارش بصیر، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی به استان مازندران، وزش باد شدید و بارش باران در شهرستان فریدونکنار آغاز شد.

با توجه به طوفانی که در استان تهران به وقوع پیوست و چند تن از هموطنان مان جان خود را از دست دادند، فریدونکنار نیز در حالت آماده باش قرار گرفت.

از عصر امروز جهارشنبه نیز در این شهرستان پس از وزش باد شدید، باران بسیار سنگینی شروع به باریدن گرفت که برخی از معابر دچار آبگرفتگی شدند و خوشبختانه خسارتی وارد نشد.

در این راستا و در تماس تلفنی با سید هادی میرانی کناری عضو شورای شهر فریدونکنار و رئیس کمیسون کشاورزی شورای شهر، از وضعیت زمین های کشاورزی این شهرستان جویا شدیم که اظهار داشت: کشاورزان این شهرستان از بارش این نعمت الهی بسیار خوشحال هستند، چرا که زمین های کشاورزی فریدونکنار آخرین نفس های خود را پشت سر میزگذاشت که این موهبت الهی نازل شد و کم آبی این زمین ها نیز جبران گشت.

سعید عباسی رئیس پلیس راهور فریدونکنار نیز در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما عنوان داشت: کلیه راه های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی شهرستان فریدونکنار در حالت عادی قرار دارد و همچنین هیچگونه تصادفی نیز تاکنون به وقوع نپیوست و مشکلی تا به این لحظه در شهرستان از لحاظ ترافیکی نداریم.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا