پایتخت معنوی ایران در انتظار خورشید ولایت

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حسین اکبری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی که در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی برگزار شد, اظهار کرد: به سبب فرصت کوتاهی که تا زمان اجرای خدمات نوروزی هست نمی‌توان اقدام به هماهنگی‌های غیر از برنامه کنیم به همین خاطر امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدام به اجرای خدمات می‌کنیم و شورای سیاست‌گذاری را برای سال آینده می‌گذاریم.

وی تصریح کرد: همچنین به سبب ارزیابی‌هایی که پس ا ز اجرای برنامه‌ها در خراسان‌رضوی انجام می‌شود فعالیت‌ها باید کمیت‌پذیر باشد و تعداد مکان حجم و میدان عملیات قابل ارزیابی باشد.

اکبری با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی وظایف استانی نیز دارند و باید بر مراکز شهرستان‌های خود نیز نظارت دقیق و ویژه‌ای در ایام نوروز داشته باشند, عنوان کرد: برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی باید از مبدا تا مقصد برای زائران مشخص باشد برخی از دستگاه‌ها نیز که ماهیت فعالیت آنها مختص مشهد است نیز باید دستگاه‌های شهرستانی را در اجرای وظایف خود آگاه کنند و نظارت کافی را داشته باشند.

قائم مقام مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی گفت: فرهنگ‌سازی دغدغه شهادت حضرت زهرا(س) و فعالیت‌هایی که در ارتباط با موضوع شهادت آن حضرت در این ایام انجام می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمام مسئولان به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه خراسان‌رضوی نوروز مصادف با عاشورا را نیز پشت سر گذاشته است پس باید تلاش کنیم خدمات در سطح بسیار مطلوبی در مشهد انجام شود, خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مراکزی که باید اقدامات مطلوبی را ارائه دهد کانون فرهنگی هنری مساجد است خراسان‌رضوی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کانون مساجد دارد که انتظار می‌رود یک برنامه متناسب با مناطق از آنها ارائه شود.

اکبری تصریح کرد: خدماتی که برای استقبال از مقام معظم رهبری در مشهد انجام می‌شود نیز باید از هم‌اکنون آغاز شود و امیدواریم در این راستا دستگاه‌های اجرایی اقدامات رفاهی را در این راستا به خوبی در مشهد به اجرا برسانند.

قائم مقام مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی اظهار کرد: شاخص اندازه‌گیری در ارائه خدمات بهره‌مندی زائران از بارگاه امام رضا(ع) و رضایت‌مندی آنان از سطح خدمات ارائه شده است که مطمئنا رسالت سنگینی بر دوش مسئولان مشهدی و استانی قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا