رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار

ابوموسی اشعری نماد بی بصیرتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام محمد علی ابراهیم نژاد در جلسه ماهانه شورای هیئات مذهبی در دفتر اجتماعات سازمان تبلیغات فریدونکنار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هرکاری را که می خواهید انجام دهید صلوات بر محمد و آلش را در راس کارها قرار دهید، صلوات دعا ست و زمانی که خداوند اول و آخر دعا را قبول کند وسط دعا را نیز به حرمت دعا می پذیرد.

وی اذعان داشت: ابوموسی اشعری شاید دو رکعت نماز قضای صبح نداشته باشد، خمس و زکات مالش را داده و همه جا حضور می داشته است اما فقط یکجا اشتباه نمود.

ابراهیم نژاد افزود: آن زمان برای جنگ جمل از حرم پیامبر استفاده ابزاری می شد، از ناموس پیامبر استفاده ابزاری می کردند، عایشه را سوار بر شتر کردند، ابوموسی فرماندار ابوموسی در کوفه است، امام علی پیغام فرستاد که لشکر بفرستذ اما او امتناع می ورزد، امام علی (ع) امام حسن را به سوی او می فرستد که چرا لشکر را مهیا نمی کنی، می گوید من مانده ام یکطرف علی بن ابی طالب است، و یک سو عایشه ام المومنین، حق کدام است؟

رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار اذعان داشت: خداوند هرکس را که بخواهد هدایت می کند، هادی که خداست وسیله هدایت هم می خواهد قرآن یکی از اسباب و ابزار هدایت است، اسلام و ولایت نیز یکی از دیگر اسباب های هدایت می باشند.

ابراهیم نژادهمچنین در بخش دیگری از سخنان خود از صدور گواهینامه دوره های آموزشی برای روسای هیئات و مداحان در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هیئات بایستی دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان انتقال دهند و گوش به فرمان و بیانات مقام عظمای ولایت داشته باشند تا دچار لغزش نشوند.

وی با بیان اینکه فلسفه شورا گردآوری عقول و دانش هاست، تصریح کرد: شورا از مهمترین مبنای اداری و سازمانی و از مبنایی ترین اصول در قانون اسلامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا