انتقاد عضو شورای شهر فریدونکنار

مطالبات باید از اداره کل باشد نه از جیب شورا و شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید جواد قاسمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار اظهار داشت: از سوی شورا و شهرداری در ۶ ماه نخست امسال حدود ۳۵ میلیون تومان پول بین هیئات ورزشی توزیع شد اما در شورای جدید دیگر کمک به شکل نقدی و با این سیستم صورت نخواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه به گروهی پول می دادیم که اصلا وجود خارجی نداشت، اذعان داشت: هیئات ورزشی باید مطالبات خود را از اداره کل بخواهند و نباید به دنبال تزریق پول از سوی شهرداری و شورای شهر باشند.

قاسمی تصریح کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می رود که کمی هم به این شهرستان در بحث مالی توجه بیشتری نماید چراکه هیچگونه امکاناتی در بحث ورزش در فریدونکنار وجود ندارد.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با نماینده مردم این شهرستان در مجلس داشتیم نیز این حرفها بیان شد، پول برای شهرستان بابلسر هست اما در فریدونکنار خبری از این چیزها نیست، مگر ۲ درصد ورزش در سال چقدر می شود، سالی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان، بحث ما این است که برای یک سالن در شهرستان بابلسر یک میلیارد تومان هزینه شد اما در شهر ما چه اتفاقی افتاده است.

قاسمی افزود: درست است که ما همه از یک خانواده ایم اما باید مطالبات ما از بالا باشد نه از جیب شورا و شهرداری.

عضو شورای شهر فریدونکنار ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با حضور و تجربه آقای کلیج مشکلات ورزشی این شهرستان کمرنگ تر شود و ما نیز با تمام توان در خدمت ورزش این شهرستان هستیم.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا