مدیربیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار خبر داد

ساخت بخش اعصاب و روان در بیمارستان فریدونکنار تا خرداد ۹۶

بصیر، با حضور قاسم جان‌بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حسین منفردی سرپرست فرمانداری فریدونکنار،  محمد نصرتی مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار،  سید مصطفی قاسم‌زاده رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و سیداحمد نورمحمد حسینی مدیر بیمارستان امام خمینی(ره)  از این بیمارستان بازدید به‌عمل آمد.

در حاشیه این بازدید سیداحمد نورمحمدحسینی در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مردم و شهروندان تصمیم گرفتیم نسبت به بازسازی و بهسازی واحدهای اداری و درمانی پاراکلینیک اقداماتی داشته باشیم.

وی افزود: رنگ آمیزی، تعمیر دیوارهای واحدهای اداری و بخش‌ها و راهروها از جمله اقدام‌هایی بود که در راستای نوسازی بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار انجام گرفت.

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان دو دستگاه آسانسور بیمارستان در دستور کار قرار گرفته و در مرحله اجرا است.

نورمحمدجسینی تصریح کرد: احداث کلینیک ویژه بیمارستان از اواسط امسال شروع شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روزهای آینده به بیمارستان تحویل می‌شود.

وی یادآور شد: جابجایی اورژانس ۱۱۵ و ایجاد بخش اورژانس نیز در دستور کار برنامه‌ها قرار گرفته است که با تامین منابع مالی در سال آینده عملیاتی می‌شود.

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار کرد: جایگزینی نمازخانه بیمارستان و جایگزینی بایگانی مدارک پزشکی نیز در دست اقدام است که تا فروردین ماه سال آینده انجام می شود.

نورمحمدجسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش جراحی گفت: بخش جراحی نیز با تحقق منابع مالی و بودجه‌ای این بخش در سال ۹۶ محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیالیز بیمارستان با ظرفیت ۲۰ تخت خواب فعال است که با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پنج دستگاه جدید جایگزین دستگاه های قدیمی شود.

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) تصریح کرد: با بازدید صورت گرفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بخش اعصاب و روان این بیمارستان و با صحبتی که با پیمانکار شد باید تا خرداد ماه سال ۱۳۹۶ این بخش ساخته شود و با ۲۰ تخت خواب شروع به فعالیت کند.

نورمحمد حسینی در پایان گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تامین پزشکان اورژانس و همچنین تامین منابع مالی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار قول مساعد داد تا این موارد انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا