خبر خوش «دکترسلام» برای هوادارانش/ فرصت ارسال آثار به جشنواره طنز هم تمدید شد!

بصير،

فرصت حضور در جشنواره طنز «دکترسلام» تمدید شد. در اردیبهشت ماه جاری و هم‌زمان با برگزاری جشن دوسالگی برنامه طنز «دکترسلام»، جشنواره‌ای با هدف ایجاد زمینه برای شناسایی استعدادهای برتر و نیز مشارکت دست‌اندرکاران تولیدات طنز در تولید این مجموعه، ‌در حال برگزاری است.

 

دست‌اندرکاران این جشنواره که دو سال است دست اندر کار تولید یک مجموعه محبوب طنز آن هم از نوع اینترنتی دارند، پیش از این اعلام کرده بودند که: «مهلت ارسال آثار تا ۳۱ فروردین ماه می باشد.»

 

افراد مورد اشاره تأکید داشتند که «جون مادرمان در هیچ شرایطی این زمان تمدید نمی‌شود» اما اکنون مدعی هستند: «چون با تقاضاهای مکرر مردمی،‌ تماس‌های بی‌شمار هواداران و اصرارهای شبانه‌روزی دوستان و دشمنان بعد از پایان این مهلت مواجه شدیم و بیم آن داشتیم که خدای ناکرده آسیب‌های روحی جبران‌ناپذیری به طرفداران‌مان وارد شود، لذا تصمیم گرفتیم که این مهلت را فقط و فقط تا دهم اردیبهشت‌ماه تمدید کنیم. لازم به‌ذکر است این‌بار به زور تهدید و تطمیع هم فرصت حضور در جشنواره را تمدید نمی‌کنیم.»

 

جشنواره طنز «دکتر سلام» با شعار «دکتر سلامی‌ها سلام»، در این زمینه‌ها آماده دریافت آثار شماست:
۱٫بخش ویدئوی طنز؛ شامل سه بخش:
الف.پیشنهاد طنز: این بخش صرفا شامل یک پیشنهاد و ارسال قطعه ای طنز از یکی از فیلمها و سریالهاست که شما پیشنهاد استفاده از آن را در مورد یکی از سوژه های خبری کشور می دهید.
ب.بخش دکتر سلام بومی سازی شده: این بخش ویژه مسابقه میان نمونه های تقلیدی از قالب و فرم دکتر سلام برای بیان اخبار دانشگاهها، اردوهای جهادی، استانها، شهرها و روستاهای کشور است. در این بخش به بهترین استفاده ها از قالب دکتر سلام برای بیان مشکلات مناطق بومی افراد جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
ج.بخش خلاقیت و ابتکار: در این بخش قالبهای مختلف طنز که تقلید از دکتر سلام نبوده و قالب و فرم جدیدی را دارا باشند به رقابت می پردازند. در این بخش خلاقیت و ابتکار شما حرف اول را می زند. ممکن است این خلاقیت در حد دوبله یک فیلم باشد، یا تولید یک نماهنگ یا انیمیشن طنز، و یا نمونه جدیدی از برنامه طنز را به تصویر بکشد.

۲٫بخش طنز مکتوب؛ شامل دو بخش:
الف.شعر طنز
ب.متن طنز

۳٫بخش کاریکاتور و طرح طنز: شامل دو بخش:
الف.کاریکاتور
ب.طرح طنز

نکته کنکوری: ضمنا تذکر این نکته ضروری است که فیلم‌ها، شعرها، متنها، طرحها و کاریکاتورهای شما باید علاوه بر طنز بودن متکی به اخبار سیاسی فرهنگی اجتماعی داخلی یا خارجی باشد، وگرنه در صورتی که در مورد پیچ‌خوردن پای گربه محله‌تان یا صحنه خنده‌داری از بچه همسایه‌تان فیلم و طرح و متن و شعر طنز ارسال نمایید دردی از دردهای مملکت و جشنواره ما را دوا نمی‌نماید!

snn.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا