حسینی: تراکتورسازی در بحران نیست

بصیرنیوز،سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که در زمان مقرر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان حاضر نشده بود، پس از حضور در تمرین ذوب‌آهن به نشست خبری آمد و اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و رقابتی که تراکتورسازی و ذوب‌آهن همیشه داشته‌اند، فکر می‌کنم یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ را داریم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به بحرانی که برای تراکتورسازی به وجود آمده است و این تیم از نقل و انتقالات محروم شد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تراکتورسازی در بحران نیست و این تیم شرایط بحرانی ندارد. تراکتورسازی بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد که در هر شرایطی به تیم‌شان کمک می‌کنم. این شرایطی هم که برای تراکتورسازی به وجود آمده، امیدوارم برای سایر تیم‌ها به وجود نیاید و اگر دخل و خرج باشگاه‌ها به هم بخورد، با چنین مشکلاتی مواجه نمی‌شوند. باشگاه‌ها باید به جیب‌شان نگاه کنند و بازیکن بگیرند. نمی‌شود سراغ بازیکنان بزرگ و گرانقیمت رفت و در ادامه پول آنها را نداد تا با مشکلاتی گریبان‌گیر شویم.

وی افزود: به نظرم تراکتورسازی فردا در بازی مقابل ما هم بازیکنان با کیفیتی در اختیار خواهد داشت و آنها تلاش خواهند کرد تا به پیروزی برسند. ما هم در تلاش هستیم که با انجام یک بازی خوب نتیجه خوبی از بازی سخت‌مان در تبریز بگیریم. شرایط‌مان خوب است و در دیدار قبلی با صبا، شکست خوردیم، اما شکست لذتبخشی بود. صبا دچار تحول شده و با استراتژی که داشت توانست ما را شکست بدهد.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی با تراکتورسازی محروم یا مصدوم دارد یا نه، گفت: فقط عباسی مصدومیتش تشدید شده است و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

حسینی در واکنش به این مسئله که به عنوان سرمربی یک تیم شهرستانی رقابت در لیگ را عادلانه می‌بیند یا نه و نظرش را درباره صدرنشین لیگ بگوید، اظهار داشت: ابتدا درباره خودمان بگویم که ما در این فصل نوسان زیادی نداشتیم و در ۱۱، ۱۲ بازی قبلی شکست نخورده بودیم. در بازی قبلی هم روی یک غافلگیری گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. در مجموع نوسان آنچنانی نداشتیم. درباره تیم صدرنشین لیگ هم باید بگویم آنها از هر نظر آماده هستند، شرایط مالی‌شان خوب است، بازیکنان و کادرفنی خوبی در اختیار دارند و همه چیز برای موفقیت آنها فراهم است. وقتی ورزشگاه خوبی برای تمرین کردند دارند و ورزشگاه آزادی هم برای بازی‌های خانگی‌شان است، شرایط خوبی دارند. امیدوارم این شرایط خوب و داشتن زمین تمرین و بازی مناسب، برای همه تیم‌ها به وجود بیاید تا شاهد لیگ با کیفیت‌تری باشیم.

وی در خصوص اینکه نظرش در خصوص قضاوت داوران در این فصل چیست، گفت: داوران تلاش خود را می‌کنند و اگر اتفاق یا اشتباهی هم رخ داده باشد، قطعاً سهوی بوده است. داوران ما شریف و زحمتکش هستند و تلاش زیادی می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که نتیجه دربی تهران در چه صورتی به سود تیمش خواهد بود، گفت: من فقط به بازی با تراکتورسازی فکر می‌کنم و باتوجه به اینکه ۱۰ بازی از لیگ باقی مانده است، به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم و سعی خواهیم کرد بهترین نتایج را بگیریم.

وی همچنین در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز یادآور شد: ما دنبال این هستیم که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و از حقانیت خود در این بازی‌های دفاع کنیم، البته نباید فراموش کرد که در این رقایت‌های امکانات سخت افزاری بین تیم‌های غرب و شرق آسیا با تیم‌های ایرانی قابل مقایسه نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا