تغییر ساعت دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر فوتبال

 

به گزارش بصیر به نقل از سازمان لیگ، در نامه مهدی تاج به هیأت های فوتبال لیگ برتر آمده است: با توجه به شرایط حاکم بر جدول مسابقات و نزدیکی امتیازات تیم ها در قعر و صدر جدول مقرر شد، کلیه دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر در تاریخ ۲۲ فروردین ماه به طور همزمان برگزار شود و در زمینه های مختلف و مرتبط تمهیدات و پیش بینی لازم به عمل آید.

در ادامه این نامه آمده است: لازم است تمامی تیم ها اعم از اینکه نتیجه حاصله از بازی های پیش رو در سرنوشت آنها تاثیری داشته باشد یا نه، با احترام به قوانین و مقررات حاکم بر مسابقات با انجام بازی جوانمردانه موجب رضایت ایزد منان و جامعه ورزشی کشور به ویژه فوتبال را فراهم آورند و به این ترتیب حقی از تیمی تضییع نخواهد شد.

همچنین با در نظرگرفتن برنامه اختتامیه بنا به ضرورت و درخواست اسپانسر موافقت شد تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر به جای ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در همان روز و ساعت ۱۹ برگزار شود.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ۲۲ فروردین ماه برگزار می شود و ضمن مشخص شدن قهرمان و تیم هایی که موفق به کسب سهیمه آسیا شده اند، از بین تیم های داماش گیلان، ذوب آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز یک تیم به لیگ دسته یک سقوط می کند و یک تیم برای بقا در لیگ برتر راهی دیدار پلی آف با تیم سوم لیگ دسته یک خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا