فرمانده حوزه بسیج علی‌بن‌ابی‌طالب فریدونکنار تاکید کرد

جذب و سازماندهی جوانان در بسیج برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی

بصیر، علیرضا پوررسول فرمانده حوزه بسیج علی‌بن‌ابی‌طالب فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به فعالیت‌های این حوزه در سال جاری اظهار کرد: نشست‌های روشنگری و تشکیل هسته‌های روشنگری در سطح پایگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی در سطح حوزه بسیج علی بن‌ابی‌طالب برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات پیامکی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج علی‌بن‌ابی‌طالب افزود: سازماندهی اعضای حلقه‌های صالحین و برگزاری کلاس‌ حلقه‌های صالحین برای کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان در رده‌های مقاومت برگزار می‌شود

پوررسول تصریح کرد: برپایی اردوهای جهادی یک و هفت روزه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه‌های ساخت حسینیه‌ها، مساجد و پایگاه‌ها و خانه محروم از برنامه‌های سازندگی بوده است.

وی ادامه داد: کلاس‌های ترویج کشاورزی، کارآفرینی، افزایش موالید و امداد و نجات در قالب طرح اقتصادمقاوتی و برنامه آموزشی برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج علی‌بن‌ابی‌طالب یادآور شد: رزمایش کوی و برزن با حضور بسیجیان جوان آموزش دیده با سازماندهی در قالب گردان بیت‌المقدس ۲۰۳ شهید محمد شالیکار برگزار شد.

پوررسول خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در گشت‌های راهپیمائی شبانه، ایست و بازرسی و تمرین‌های تاکتیکی از جمله برنامه‌های نظامی بوده است.

فرمانده حوزه بسیج علی‌بن‌ابی‌طالب تصریح کرد: ساخت نهضت پایگاه‌‌سازی یکی از طرح‌هایی بود که موجب شد بیشترین ساخت پایگاه مقاومت در این حوزه باشد و بسیاری از این پایگاه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: جذب، آموزش و سازماندهی جوانان کشور در سازمان بسیج برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پوررسول با اشاره به برنامه‌های اردویی برگزار شده گفت: بسیجیان در طول سال به اردوی راهیان نور و سالگرد ارتحال امام اعزام می‌شوند.

فرمانده حوزه بسیج علی‌بن‌ابی‌طالب خاطرنشان کرد: مسابقات فوتبال، فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، تیراندازی، تفنگ بادی و دارت از برنامه‌های ورزشی این حوزه است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا