رئیس اداره ورزش فریدونکنار

حضور تیم والیبال بانوان فریدونکنار در رقابت‌های قهرمانی مازندران

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به افتخارات هفته گذشته ورزش فریدونکنار، اظهار کرد: تیم هیئت والیبال فریدونکنار که خود را برای مسابقات زیرگروه کشور آماده می‌کند توانست در یک بازی دوستانه توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم بابلسر را شکست دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم والیبال بانوان وحدت فریدونکنار در رقابت‌های قهرمانی استان نیز شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: آیین قرعه کشی کانون‌های والیبال استان برگزار شد که ۱۶ تیم در رده مینی، ۲۱ تیم در رده سنی نوجوانان و ۱۵ تیم در رده جوانان شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی تیم فوتبال شهرداری این شهرستان در برابر دنیای آبی زاغمرز، گفت: هفته بیست ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان مازندران امروز با برگزاری مسابقات در شهرهای مختلف استان دنبال شد.

کلیج افزود: شهرداری فریدونکنار هم این هفته در برابر دریای زاغمرز به برتری ۳ بر ۱ دست یافت.

وی همچنین از برگزاری نخستین انتخابات مجمع عمومی سمن‌ها در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: نخستین جلسه انتخابات مجمع عمومی سمن‌ها در هیئت فوتبال این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: گروه کوهنوردی عبرت با ۱۵ نفر به قله فیلبند صعود کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا