امام‌جمعه فریدونکنار:

استکبار با حمله نظامی به ایران سیلی محکمی می‌خورد / فتح خرمشهر عملیاتی غیرممکن که به وقوع پیوست

امام جمعه

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان در وزاتر اطلاعات است، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در زمینه‌های متفاوتی در حال فعالیت هستند که باید قدر زحمات آنها را دانست.

وی تصریح کرد: شناسایی متخلفان در زمینه‌هایی چون مواد مخدر، اختلاس‌های اقتصادی، مبارزه با منافقان، شناسایی عوامل ترور و بمب‌گذاری و انجام عملیات متفاوت تنها بخشی از عملکرد این وزارت است.

امام‌جمعه فریدونکنار افزود: بر اساس آخرین آماری که گزارش شده است مانع اجرای حدود ۶۰ عملیاتی از سوی داعش در مرزهای ایران شده‌اند و توطئه آنها را خنثی کردند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: مردم خرمشهر برای حفظ این شهر ۳۴ روز مقاومت کردند اما با وجود تجهیزات وسیع دشمن، با رشادت‌های رزمندگان اسلام تنها در سه روز دوباره خرمشهر را فتح کردند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر کارشناسان نظامی فتح خرمشهر عملیاتی ناممکن بود که از سوی رزمندگان اسلام به وقوع پیوست و به همین دلیل است که استکبار جهانی دیگر جرات ندارد وارد خاک ایران شود چرا که با حمله نظامی سیلی محکمی می‌خورد.

امام‌جمعه فریدونکنار در ادامه با اشاره به برخی حوادث بین‌المللی گفت: با توجه به بدعهدی‌های آمریکا و تلاش مسئولان کشور، اطلاعیه‌ای صادر شده و به بانک‌ها دستور دادند تا روابط تجاری و اقتصادی با ایران ایجاد شود.

جلالی به درخواست عربستان از انصارالله یمن برای ایجاد صلح در این کشور اشاره و اظهار کرد: عربستان صهیونیستی پس از آنکه فهمید در میدان جنگ نمی‌تواند پیروز شود درخواست‌های نامشروع و غیرمنطقی از انصارالله در میز مذاکره دارد تا با رد آنها از انصارالله به دنیا بگوید آنها بی‌منطق هستند.

وی همچنین در ابتدای خطبه دوم به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) اشاره و خاطرنشان کرد: هرچه روایت‌های مختلفی را خواندم چیزی با نام دف زدن و موسیقی در جشن امام زمان (عج) پیدا نکردم.

امام‌جمعه فریدونکنار با تاکید به هیئت‌های مذهبی، گفت: برخی از موضوع‌ها را به نام اسلام می‌گذاریم و این یک بدعت است و هیئتی‌ها باید به هوش باشند.

جلالی افزود: با زحمات فراوانی مراسم را برگزار می‌کنید تا ثواب آن را به دست آورید اما مواظب باشید تا در قیامت مواخذه نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا