تهدید نظامی ایران از سوی آمریکا برای تبلیغات داخلی است

به گزارش بصیر به نقل از فارس، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی به رهبری امام بوده و بقای انقلاب نیز به وسیله ایستادگی مردم بوده و خواهد بود تاکید کرد: مردم باید در مواقع بحرانی حضور خود را بیش از قبل نشان دهند تا همه بدانند مردم با انقلاب خود قهر نکرده‌اند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتظار این است که راهپیمایی ۲۲ بهمن مثل همیشه پرشکوه و حتی بیش از همیشه پرشورتر باشد تا دشمنان خارجی و داخلی از توطئه‌های خود ناامید شوند.

آیت‌الله مهدوی کنی در پاسخ به اظهارات گستاخانه مقامات آمریکایی به  خبرنگار فارس گفت: چیزی که ما را از هجوم فرهنگی و نظامی حفظ کرده است حضور مردم بوده بنابراین تهدید نظامی از سوی آمریکایی‌ها تبلیغات برای داخل کشور خودشان است و به عبارت دیگر مصرف داخلی دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه دشمن بداند ایران کشوری نیست که بتواند با آن بجنگند خاطرنشان کرد: توکل بر خدا یک جنبه قلبی و یک جنبه عملی به معنای حضور در صحنه‌ها است و وقتی مردم در صحنه‌های خطر حاضر می‌شوند این یک توکل عملی خواهد بود و خداوند هم وعده داده من شما را بر دشمنانتان چیره می‌کنم بنابراین خداوند همانطور که طی این ۳۵ سال به ما کمک کرده است باز هم ما را یاری خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا