۳ رستوران بین‌راهی متخلف پلمب شد

بصیر، مرتضی رحمانی‌موحد رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح امروز صورت به صورت سرزده از چند واحد پذیرایی و خدماتی در جاده چالوس بازدید کرد.

در این بازدید سرزده معاون گردشگری سازمان  میراث فرهنگی  به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی به یک واحد پذیرایی اخطار کتبی جدی داده شد و سه رستوران بین‌راهی در جاده چالوس پلمب شد.

در این سفر که با همراهی هیبربد معصومی معاون استاندار البرز، مختاری مدیرکل  تعزیرات حکومتی استان البرز و ابوالفضل عبیدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفت، رحمانی‌موحد به بازدید از ایستگاه‌های دستگاه‌های عضو ستاد نسهیلات نوروزی که در ابتدای جاده چالوس مستقر بودند نیز پرداخت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین در بازدید از یک مجتمع پذیرایی به دلیل استفاده از کالاهای تاریخ مصرف گذشته و در دسترس نبودن سرویس بهداشتی و نمازخانه برای مسافران اخطار جدی داد و به صورت ضرب‌العجل خواستار حل مشکل ساخت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در این مرکز شد.

همچنین در این سفر یک روزه سه واحد پذیرایی بین راهی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و نداشتن مجوز در جاده چالوس پلمب شد.

این ۳ واحد پذیرایی به دلیل نداشتن مجوز از اداره میراث فرهنگی استان البرز، نداشتن گواهی بهداشت کارکنان ، رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و همچنین نگهداری و عرضه محصولات به صورت فله‌ای بدون مجوز، استفاده از مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز استاندارد با دستور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز پلمب شد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا