اختصاصی (13)/ گزارش بصیر از راهپیمایی 22 بهمن در فریدونکنار- قسمت سوم

شکوه حضور حماسی مردم و مسئولین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، همزمان با فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی اسلام بر استکبار، پیروزی حق بر باطل و روز به گل نشستن کشتی استبداد در باتلاق مردمی جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار پا به پای دیار شهید خیز استان مازندران و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و بار دیگر آب سردی بر آتش نقشه های خبیث استکبار ریختند و با فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لرزه بر اندام مستکبرین جهانی شیطان صفت انداختند.

به همین مناسبت خبرنگار بصیر در جمع این مردم ولایی حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

ذبیح الله اسدی بخشدار مرکزی اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه هستند و یکبار دیگر وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند که همواره پشیتبان ولایت فقیه خواهند بود.

وی گفت: وظیفه مسئولین نسبت به آنها بسیار سنگین است و آنها نیز باید در کنار مردم حضوری فعال داشته باشند، گشاده رو باشند، بازدید میدانی خود را بیشتر کنند و عملکردهای خود را به آحاد ملت گزارش دهند.

حجت الاسلام آقاجانی خاطرنشان کرد: حضور مردم در این مناسبت ها به دلیل باوری است که مردم نسبت به این موضوع دارند که ما ایرانیان زمینه سازان ظهور امام عصر(عج) هستیم به همین خاطر مردم نه از این باب که این اتفاق در ایران است بلکه این اتفاق مرضی امام زمان است و موجب می شود که نماینده امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری راضی شود و به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان برسانند و به همین خاطر باور بر مهدویت حاکم بر محافل ما ایرانیان است.

وی افزود: مسئولین وظیفه دارند که این مردم را باور کنند و بدانند که امام عصر و مردم بر اعمالشان ناظر هستند، اگر مسئولی بر مسیر انقلاب و نظام حرکت کند مردم آنرا قبول و باور دارند و در غیر این صورت از جامعه طرد خواهد شد.

محمدرضا آزادی مدیرکل امور روستایی و شورا گفت: این نظام متکی به مردم است، چه در پیروزی و چه در بقا و این حضور مظهر اقتدار ملی است، مردم وقایع را پیگیری و حرکات دشمنان نظام را رصد می کنند.

وی تصریح کرد: ما پیرو ولی فقیه هستیم، این بدان معناست که ما به ولی فقیه تولی کردیم و از دشمنان تبری جستیم و از آمریکا و طرفداران داخلی و خارجی آنها نفرت داریم، وظیفه مسئولین هم خدمتگزاری به مردم می باشد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ۱- پرکارترین مدیر شهرستانی: حسن رزاقی
    ۲- پرحاشیه‌ترین مسئول: حسین‌زاده فرماندار سابق
    ۳- محروم‌ترین نقطه شهرستان: روستای نوائی محله سفلی
    ۴- بهترین رویداد: عزل فرماندار سابق
    ۵- تلخ‌ترین حادثه: فوت جوانان در روزهای ابتدایی سال
    ۶- تأثیرگذارترین فرد: ابوالقاسم فرجی
    ۷- پر سر و صداترین عزل و نصب: فرماندار سابق
    ۸- موفق‌ترین هیئت ورزشی: تکواندو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا