رئیس کمیسیون نظارت فریدونکنار خبر داد

توزیع بیش از ۴ هزار سبد کالا در شهرستان/ ۱۶ اسفند آغاز نمایشگاه بهاره فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، روح الله ناصحی در بیست و هفتمین جلسه کمیسیون نظارت در محل اداره امور مالیاتی شهرستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: توزیع سبد کالا از بهمن ماه آغاز شد و در سطح شهر ۶ فروشگاه منطقه و یک فروشگاه در بخش دهفری و یک فروشگاه نیز در بخش مرکزی در روستای اسبوکلا برای توزیع آن در نظرگرفته شد.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت فریدونکنار ضمن تقدیر از مردم شهرستان که با صحه صدر و صبر مثال زدنی به عنوان شهرستان های برتر مطرح هستند، تصریح کرد: به جهت نظم و امنیت و همکاری مردم هیچگونه مشکلی نداریم.

وی افزود: در روزهای ابتدایی مشکل نرم افزاری و سخت افزاری داشته ایم ولی امروز مشکل حادی نداریم فقط گاهی اوقات کالا به صورت ناقص می آید که این مشکل سراسری است.

ناصحی با اشاره به اینکه در استان هزار فرهنگی شامل دریافت این سبد کالا شده اند، اذعان داشت: حدود ششصدهزار سبد کالا برای مازندران پیش بینی شده که در توزیع برخی از کالاها از جمله تخم مرغ اختلال بوجود می آمد که دولت در صدد رفع این نقیصه است تا انشاالله شاهد توزیع مناسب تر سبد کالا باشیم.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت فریدونکنار از ایجاد نمایشگاه بهاره از تاریخ ۱۶ الی ۲۰ اسفند در این شهرستان خبر داد و گفت: سال قبل به عنوان برگزارکننده نمایشگاه برتر معرفی شدیم و امسال نیز سعی ما بر این است که این عنوان را تکرار کنیم.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار اگر شرایط فراهم شود مرکبات هم در روزهای پائینی در نمایشگاه توزیع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا