ذوق‎زدگی از یک انتخاب/اتاق به خیابان کشیده شد/از انار تا بنر!

بصیر،هر از چندگاهی شاهد برگزاری انتخابات مختلف در شهرها بین اصناف، گروه‌ها و اتحادیه‌ها هستیم اما عموماً این انتخابات و نتایج آن چون فقط در بعد صنفی حائز اهمیت است، چندان برای عموم جامعه هزینه‌بر نیست و کسی هم چندان از آن خبر ندارد و پیگیر این موضوعات نیست.

۱۸ اسفندماه امسال انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران با حضور ۳۹ نفر از فعالان این بخش برگزار شد؛ انتخاباتی که در آن اسامی افرادی این‌بار از صندوق بیرون آمد که آنها را دچار ذوق‌زدگی کرد و شاهد بنرهای چندمتری تبریک در سطح شهر ساری آن هم برای یک نفر از اعضای انتخاب‌شده، بودیم.

بنرهایی با امضاها و عناوین مختلف در سطح شهر خودنمایی می‌کند، شاید نشان‌دهنده ذوق‌زدگی بیش از حد فرد منتخب و یا دوستان وی باشد.

اینکه عنوان شود بنرها را اشخاص به میل خودشان نصب کردند، به‌نوعی ساده‌انگارانه بوده و یا اینکه بگوییم فرد منتخب خودش بنرها را زده باز هم منفی‌گرایانه است اما وی از این کارناوال تبلیغاتی خوشش آمده که واکنشی نشان نداده است.

این بنرها اگر فقط با هدف یک تبریک نصب شدند، می‌توانست در قالب یک پیامک هم خلاصه شود اما با این وجود می‌تواند به‌دنبال خود پیام‎های دیگری را به همراه داشته باشد.

بنرهای چند متری و قدی تبریک این فرد، شهر را پر کرده و حلول سال نو و ایام فاطمیه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

تبلیغات انتخابات شورای شهر و هدایای برخی کاندیداها در قالب میوه‌های شب یلدا چون انار و این‎بار در انتخابات اتاق بازرگانی، با بنربازی‌های تبریک و مبارکباد از شگردهای نوین تبلیغات در مازندران است.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا