فرمانده انتظامی فریدونکنار خبر داد:

پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در فریدونکنار/هشدار به منتشرکنندگان محتوای خلاف عفت عمومی

فرمانده انتظامی فریدونکنار از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و به منتشرکنندگان محتوای خلاف عفت عمومی هشدار داد.

به گزارش بصیرنیوز، حسن هاشم‌پور فرمانده انتظامی فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فریدونکنار از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با محوریت برخورد با روزه‌خواری در ملاء عام و کشف حجاب در صنوف با اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از تعداد ۳۰۰ واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازدید و ۵۰ واحد صنفی اخطار پلمب صادر شد و ۳۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش #بصیرنیوز و بنابر اعلام نهادهای مسئول، تمامی کبابی، رستوران، فست‌فودها و قهوه‌خانه‌هایی که بدون مجوز در ماه مبارک رمضان فعالیت کنند پلمب می‌شوند.

همچنین واحدهای صنفی که در آن کشف حجاب صورت گیرد یا دارای ویترین نامناسب و همچنین انتشار محتوای خلاف عفت عمومی در فضای مجازی داشته باشند مورد جریمه و پلمب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا