قائم مقام شرکت آسیان تجارت فریدونکنار:

افت ۷۰ درصدی ورود کشتی به بندر فریدونکنار/تمامی حقوق کارکنان شرکت آسیان تجارت پرداخت شده است

بصیر، امیر احمدی زنوز در آئین تکریم از کارکنان شرکت آسیان تجارت بندر فریدونکنار، اظهار کرد: شرکت آسیان تجارت به عنوان شرکت خدماتی و انبارداری در بندر فریدونکنار مشغول به فعالیت است و تمامی درآمد آن به دلیل ورود فرآورده های نفتی و دپوی آن در انبارها محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال اخیر با توجه به شرایط خاص و ویژه اقتصادی کشور فقط ۱۵ کشتی سوختی، در بندر فریدونکنار پهلو گرفته که متاسفانه نسبت به ۵ سال گذشته افت ۵۰ درصدی و در برخی سال ها افت ۷۰ درصدی داشته است.

قائم مقام شرکت آسیان تجارت فریدونکنار تصریح کرد: هزینه‌های نگهداری و تعمیرات انبارداری سوختی بسیار قابل توجه است و با حضور بیش از ۴۰ نفر پرسنل مستقیم شرکت و حدود ۱۰ نفر از شرکت تلاش گستر و سایر هزینه های جاری، با این ورود و خروج فرآورده در عمل هیچ نوع تعامل و همخوانی وجود ندارد و درآمد و هزینه مقرون به صرفه نیست.

احمدی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی شرکت آسیان تجارت در بندر فریدونکنار، گفت: نه اینکه هیچ سودی در این شرکت به دست نیامد، بلکه هیئت مدیره شرکت مبالغی را به آن تزریق کردند که بتوان شرکت را پابرجا نگه داشت.

وی افزود: تمامی حقوق و مزایا اعم از حقوق بهمن، عیدی و بیمه کارکنان شرکت آسیان تجارت و تلاش گستر که مربوط به آسیان تجارت است، پرداخت شد و حقوق اسفند کارکنان، باقیمانده که در حال بررسی و انجام است.

قائم مقام شرکت آسیان تجارت فریدونکنار با اشاره به قرارداد همکاری شرکت راهبران بندر فریدونکنار با شرکت تایدواتر خاورمیانه، ابراز امیدواری کرد: استمرار فعالیت ورودی کالا و فرآورده‌های نفتی با رفع معضلات لایروبی و یدک کشی، آینده روشنی را برای فعالیت این بندر فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا