مسئول پژوهش‌سرای مرحوم خبازی فریدونکنار

برگزاری مسابقه نانو کشوری در فریدونکنار

بصیر، حمزه‌علی شیرپور در نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ۶۱۵ پژوهش‌سرا در کشور فعالیت می‌کنند که ۳۰ مورد آن در مازندران مستقر است.
وی با بیان اینکه پژوهش‌سرای فریدونکنار در ۸ سال گذشته فعالیت‌های مناسبی را در فریدونکنار، مازندران و کشور داشته است، تصریح کرد: حضور در جشنواره‌های جوان و نوجوان خوارزمی برای ورود به صحنه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و برگزاری کلاس‌های مختلف نانوتکنولوژی کشوری در این شهرستان، معرفی دانش‌آموزان برتر و برجسته به استان و کشور و حضور در نمایشگاه‌های متعدد استانی و کشوری، بخشی از فعالیت‌های این پژوهش‌سرا است.
مسئول پژوهش‌سرای مرحوم خبازی فریدونکنار با اشاره به اینکه پژوهش‌سرای مرحوم خبازی، قطب رباتیک استان مازندران است، گفت: رتبه‌های مسابقات متعدد استانی، کشوری و جهانی از سوی پژوهش‌سرای خبازی در مسابقات مختلف کسب شده است.
شیرپور با بیان اینکه این پژوهش‌سرا در مسابقات مختلف جهانی نیز قهرمان و نائب‌قهرمان شده است، اظهار کرد: مسابقه بزرگ مقاله‌های‌ زیست‌محیطی برای بررسی خطرهای زیست محیطی در اوایل اردیبهشت ماه در فریدونکنار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال مسابقه بزرگ استانی ربات دریایی هوشمند در فریدونکنار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال نیز مسابقات نانو کشوری در فریدونکنار برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا