درآمد تلویزیون از آگهی جام‌جهانی چقدر است؟

به گزارش بصیر،  براساس جدول قیمت گذاری آگهی های سازمان صدا و سیما پخش یک آگهی ۲۵ ثانیه ای قبل از بازی های ایران برای شرکت درخواست کننده ۶۵ میلیون تومان آب می خورد. بخش اصلی این آگهی ها نیز از سوی شرکت رایتل خریداری شده است.

اقتصاد: در دولت گذشته شرکت رایتل توسط مدیران زیرمجموعه سعید مرتضوی اداره می شد. در همین دوره زمانی موجی از استخدام و توسعه بدون برنامه ریزی در مجموعه رایتل صورت گرفت. آمارها نشان می دهد تعداد کاربران اپراتور سوم رایتل کمتر از یک میلیون نفر است.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا