صلاحیت ۸۹۸۱ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر استان تهران تائید شد/ رد صلاحیت ۱۴۵۰ داوطلب

تعداد ۸۹۸۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان تهران از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان ها واجد شرایط شناخته شدند.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس تعداد ۱۴۵۰ داوطلب از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستانها واجد شرایط شناخته نشدند و تعداد ۱۹۴ داوطلب هم از حضور در این رقابت انصراف دادند.

مدیرکل انتخابات استانداری تهران ادامه داد: داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض و شکایتی دارند می توانند از فردا یعنی از تاریخ ۳ الی ۶ اردیبهشت ماه شکایت خود را تقدیم هیات نظارت استان کنند.

سرمست تصریح کرد: هیات نظارت استان نیز از ۷ الی ۱۶ اردیبهشت ماه یعنی به مدت ۱۰ روز فرصت دارد شکایت واصله از داوطلبان رد صلاحیت شده را بررسی کرده و نتایج نهایی خود را ۱۷ اردیبهشت ماه به فرمانداری و بخشداری ها اعلام کند که بر این اساس اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر از ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه منتشر خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شوراها ۱۷ اعلام می شود لذا تعدادی از افراد تایید صلاحیت شده و یا رد صلاحیت شده در این فاصلله از ادامه رقابت انصراف می دهند که این مسئله موجب تغییر این آمار می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا