رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار

توجه به قهرمانان و نخبگان کشور از وظائف هیئات ورزشی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، قهرمان کلیج در نشست هم اندیشی اعضای هیئت تکواندو شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات این اداره ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فریدونکنار شهرستانی دارای نخبه ها و پتانسیل های فراوان در ورزش است، بایستی چاره ای برای ورزش تکواندو اندیشید.

وی با بیان اینکه تکواندو ۴۵ سال در این شهرستان قدمت دارد، اذعان داشت: موفقیت تکواندو حاصل زحمات مربیان و پیشکسوتان است که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

کلیج با اشاره به اینکه هیئتی قوی است که تشکیلاتی قدرتمند داشته باشد، تصریح کرد: بایستی یک هیئت رئیسه همدل و همراه و با برگزاری جلسات منظم برای تکواندو این شهرستان برنامه ریزی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خواستار دعوت از علاقه مندان و پیشکسوتان این رشته شد و گفت: نائب رئیس از ضروریات هیئت است و ابلاغ نائب رئیس و خزانه دار را رئیس اداره ورزش صادر می کند.

کلیج با بیان اینکه پرورش ورزشکار نخبه محقق نمی شود مگر اینکه برای او زحمت کشیده شود، تاکید کرد: دبیر هیئت بایستی از کلاس های مختلف خبر و اطلاعات جامعی داشته باشد و مربیان نیز همکاری تنگاتنگی با هیئت داشته باشند.

وی خواستار اطلاع رسانی موفقیت ها و تجلیل از قهرمانان شد و گفت: بایستی برنامه محور حرکت کنیم و پیگیری و سرکشی از کلاس ها وظیفه رئیس هیئت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه در بخش بانوان وظیفه نائب رئیس همچون رئیس هیئت است، اظهار داشت: برگزاری مسابقات داخلی در مناسبتها و میزبانی مسابقات داخلی و بین شهری از وظایف ذاتی هیئت است، چرا که ظرفیت تکواندو در این مسابقات به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه به تنهایی نمی توان سکان تکواندو را هدایت کرد، یادآور شد: رسانه یار دوازدهم ورزش است و بایستی از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده شود.

کلیج با بیان اینمه آموزش پایه و اساس هر کاری است، اذعان داشت: برگزاری کلاس آموزشی در دستور کار قرار بگیرد و توجه به قهرمانان و نخبگان و استقبال از قهرمانان کشور و کسب درآمد و منابع مالی از دیگر وظایف هیئت است، اداره ورزش و جوانان به تنهایی توان هدایت ورزش را ندارد، تشکیل هیئت به منظور ایجاد بازوانی قوی برای این اداره شکل می گیرد.

مشاور رسانه ای اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار داشت: تکواندو شهرستان فریدونکنار با تقدیم شهدای گرانقدر همچین نگینی می درخشد بنابراین برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بایستی در کنار تمرین و ممارست در سرلوحه کار مربیان قرار گیرد.

ابوالقاسم فرجی با بیان اینکه بخش اعظم موفقیت ورزشکاران مربی است، اذعان داشت: هیئت قوی با ساختار منسجم به همراه اسپانسر در این موفقیت می تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه عدم همکاری با رسانه نوشتاری ضعف ها پوشیده و موفقیت ها انعکاس داده نمی شود، افزود: نقش نائب رئیس بانوان در ورزش انفرادی غیرقابل انکار است.

فرجی با اشاره به اینکه حیایی که در تکواندوکاران است در هیچ ورزشی دیده نمی شود، تصریح کرد: در بحث هیئت باید از تعارف گذشتو باید بدانیم که روزی در محضر خداوند بایستی پاسخگو باشیم، پس بهتر است که اول به وجدانمان پاسخ دهیم.

مشاور رسانه ای اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: این شهرستان روزی با کمبود امکانات و نبود فضا برای تمرین قهرمان مطلق تکواندو مازندران بود و امروز هم خوشبختانه در سوح پایه تک چهره هایی را هم به استان و هم به کشور معرفی کرده است که با تلاش مربیان و هیئتی قوی میتوان شاهد موفقیت های دوباره تکواندو در تمام پایه ها بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا