قهرمان منتخب مردم در برنامه پایش

دیدار اشتون با محکوم فتنه هدفمند بوده است

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، کمیل نظافتی طلبه جوانی که در یک اقدام خیرخواهانه با اهدای کلیه خود جان یک کودک هشت ساله را نجات داد با اشاره به دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکوم فتنه ۸۸ گفت: اقدام اشتون در دیدار با محکوم فتنه هدفمند بوده و نمونه بارزی از دخالت در امور داخلی کشور است.

قهرمان هفته جاری برنامه پایش در ادامه افزود: وقتی اردوغان نخست وزیر ترکیه اتحادیه اروپا را به حمایت از گروهک های تروریستی و تامین کمک های مالی برای این گروه ها متهم می کند، چطور دولتمردان اجازه میدهند مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یک برانداز نظام اسلامی دیدار کند که خود اتحادیه اروپا حامی فتنه گران در ایران بود.

وی به سفر اشتون به اوکراین اشاره و تصریح کرد: تحولات اوکراین و انقلاب رنگی در این کشور نشان میدهد که دخالت مستقیم اتحادیه اروپا در براندازی دولت ها غیر قابل انکار است و مسئولان باید هوشیارانه تر عمل کنند.

کمیل نظافتی با بیان اینکه صبر ما در این نوع اقدامات مداخله جویانه بستگی به فرمان رهبر معظم انقلاب دارد تاکید کرد:غرب چندین بار با برنامه ریزی های متعدد سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با برپایی فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ داشت اما با درایت رهبری و هوشیاری مردم موفق نشد و این بار نیز باید بداند کوچکترین خطایی در بحث امنیت ملی  پاسخ کوبنده ی ملت ایران را در پی خواهد داشت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا