فرکی: شیوه کی‌روش جواب نمی‌دهد

بصیر، حسین فرکی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این بازی از نظر نتیجه برای ما خوب بود. همه از پیروزی تیم ملی خوشحالند ولی همه شاهد بودند که ایران در این مسابقه هم از نظر فنی بسته بازی کرد. همانند حضور تیم ملی در جام جهانی، این بار هم شاهد همین تفکر و بازی بسته بودیم.


وی افزود: بازی شرایطی داشت که ممکن بود بازنده مسابقه هم بودیم. در کل این مسابقه چنگی به دل نمی‌زد.

مربی پیشین تیم ملی تاکید کرد: به نظرم بازی تدافعی تیم ملی در بلندمدت جواب نمی‌دهد. ما ادعای برتری در آسیا را داریم و قرار نیست همیشه اول دفاع کنیم و بعد گل بزنیم. تماشاگران هم حق دارند که از فوتبال لذت ببرند.

فرکی افزود: قبول دارم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ولی اینکه جلوی آرژانتین، کره جنوبی یا قطر با یک شیوه بازی کنیم و با یک تفکر خاص به میدان برویم، در بلندمدت جوابگو نیست. البته این هم توقعی است که تیم ملی برای ما و مردم ایجاد کرده است.

سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا به قهرمانی ایران در جام ملتها امیدوار است یا خیر ،گفت: با این شرایط در مرحله اول باید راحت از حریفان عبور کنیم. اگر ادعای قهرمانی داریم باید سه تیم بحرین، قطر و امارات را به راحتی شکست داده و صعود کنیم.

فرکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت تیم سپاهان هم تاکید کرد: دو هفته تعیطیلات لیگ فرصت خوبی برای ما بود. البته دو بازیکن ما در تیم امید و دو بازیکن هم در تیم بزرگسالان بودند. دو، سه بازیکن هم مصدوم هستند و نتوانستیم خوب و کامل تمرین کنیم.

وی افزود: این هفته با سایپا بازی داریم. تیمی که فراز و نشیب داشته و چند هفته خوب نتیجه نگرفته است. آنها یک تیم غیر قابل پیش بینی هستند و بازی مقابل آنها سخت است. مهمترین دغدغه من این است که تمام بازیکنانم را در اختیار نداشته‌ام تا بتوانیم کار گروهی را دنبال کنیم ولی این مسائل هم عادی است.

سرمربی سپاهان درباره حضور شجاع خلیل زاده و علی حمودی در تیم تراکتورسازی هم تاکید کرد: ما دیگر آنها را فراموش کرده ایم. بهتر است به این موضوع فکر نکنیم. اتفاقی است که افتاده و صحبت کردن از آن هم فایده ندارد.

فرکی در پایان درباره اختلافات شهاب گردان با سجادی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان هم گفت: اصلا مشکلی در این زمینه وجود ندارد. من چنین چیزی را قبول ندارم و همه در تیم کارشان را انجام می دهند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا