قسمت دوم/ کارشناس مسائل فرهنگی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

خطوط قرمز ایران از خون سرخ شهدا رنگارنگ شده است/ رجزخوانی آمریکا نشان از ضعف و زبونی آنها دارد

بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به مراسم تشییع شهدای غواص در فریدونکنار، اظهار کرد: بیشتر اعضای گردان خط شکن یا رسول از غواصان فریدونکناری بودند که به همین دلیل مراسم تشییع این شهدا در این شهرستان می‌تواند با شور شعف خاصی برگزار شود.

وی تصریح کرد: شهدا همیشه یک تلنگر برای ما محسوب می‌شوند، هر زمانی که به خواب غفلت می‌رویم این شهدا هستند که ما را هوشیار و بیدار می‌کنند.

این کارشناس فرهنگی اذعان کرد: شهدا سفیران هدایت هستند و چون ایران ام‌القرای جهان اسلام است سفیران هدایت تمامی جهان نیز محسوب می‌شوند.

فرجی گفت: یاد و خاطره شهدا امروز برای ما ارزش محسوب می‌شود و آنهایی که ما را تهدید می‌کنند بدانند مردم ایران از مرگ نمی‌ترسند، چرا به برکت خون شهدا هر روز درخت اسلام آبیاری می‌شود.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما با حضور و توجه ویژه به شهدا پررنگ‌تر می‌شود، اذعان کرد: دنیا بداند خط قرمز ترسیم شده رهبری از خون سرخ شهدا رنگارنگ شده و آرمان‌های آنان است.

این فعال فرهنگی افزود: مجاهدان مذاکره‌کننده ما در برابر استکبار از شهدا تاسی گرفته‌اند و این تشییع تلنگری است به آنها که اگر می‌خواهید به نیکی از شما نام برده شود باید از آنها یاد کنید.

وی با بیان اینکه ایران امتحان خود را پس داده است، یادآور شد: مگر در ۸ سال دفاع مقدس آمریکا با ایران از طریق یکی از ارتش‌های منظم جهان در جنگ نبود، پایان و نتیجه کار هر دو کشور را دیدیم.

فرجی با اشاره به یخنان چند روز گذشته اوباما در خصوص نابودی ارتش ایران، گفت: اگر آمریکا چیزی نمی‌گفت به نظر می‌رسید ابهت‌اش پایدارتر بود، وقتی یک نفر رجز می‌خواند از سر ضعف و زبونی آن است.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم مازندران و شهرستان فریدونکنار به مراسم تشییع شهدای فریدونکنار، اظهار کرد: امیدواریم همه آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با شور و اشتیاق در این تجدید میثاق حضور پیدا کنند و با شهدا پیمان ببندند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نمایندگان محترم مجلس و کمیسیون امنیت ملی گوش به رهنمودهای فرماندهی محترم کل قوا باشید فرمانده با بصیرت و با درایت ،فرماندهی که هیچ چیزی برای خودش نمی خواهد همه چیز را برای ملت ایران و سربلندی و عزت اسلام عزیز می خواهد.

  2. نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم
    از پیگیری تان در امور مربوط به مسئله توافق ۱ +۵ با یاران عزیز بسیار سپاسگزاریم
    خواهشا نگاه تون ،نگاه به عزت و شرف آحاد مردم و آن نایب حضرت ولی عصر(عچ) باشدسیاست‌های کلی نظامی که توسط رهبر انقلاب ابلاغ شد: اگر فرمان مقام معظم رهبری اجرا شود هیچ‌گاه کشور دچار رکود نمی‌شود، باید همانطور که در فناوری نظامی مقاوم بودیم در اقتصاد هم دیوارها را در مقابل ورود بی‌رویه کالا بالا ببریم و نگاه‌مان به تولید داخلی باشددر تصویب توافق به هوش باشید که مردم امروز بصیرت دارند.
    شما می دانیدماهم می دانیم که مشکل امروز مان فقط فقط مسئله تحریم نیست همچنان که وزیراقتصادهم بیان داشتندکه لغوتحریم به تنهایی مشکلات اقتصادی را حل نمی کند(این درست است چراکه گره زدن همه مشکلات به تحریم‌ها توسط بعضی ها اونهم فرصت طلبان و بی بصیرت جامعه که نون را به نرخ روز می خورندخواه در دوران رییس جمهوری دکتر روحانی باشد یا … اشتباهی بود که حال باید جوابگوی آن باشند.
    باتوجه به بیانات تحلیگران و خود وزیرمحترم اقتصاد دولت دکتر روحانی ،بنظرمی رسدتحریم اقتصادی نمی‌تواند بیش از ۳۰ درصد در این کاهش رشد اقتصادی تاثیرگذرا باشد،
    بسیاری از کالاها ربطی به تحریم ندارند مثل مرغ و گوشت و بسیاری از اقلام کشاورزی و…
    به نقل از دکتر یوسفیان ملا نماینده محترم مجلس شورای اسلامی که بیان داشتند:تحریم‌ها از زمان کارتر و گلینکتون تا به حالا وجود داشت، تصریح کرد: نباید نگاه ما به آن‌طرف باشد چون کمکی از آنها نخواهد آمد، بهتر بود دولت بهانه‌هایی همچون نبود نقدینگی، فساد بانکی، وجود رانت و سوء‌استفاده را در کنار واژه تحریم قرار می‌داد تا چنین روزی با ابطال تحریم‌ها بتواند جوابگو باشد.
    خلاصه اینکه نمایندگان محترم سراسر کشورمواظب باشید، بهوش باشید که رای شما و تصویب شما به درستی هایی که به نفع ارزش های جمهوری اسلامی و عزت ایران عزیزمی باشد باید رقم بخورد و تصویب گردد.
    آحاد مردم قشر پابرهنگانی هستند که این انقلاب بردوش شان در خوشی و ناخوشی ها می باشدبا رهنمودهای حکیمانه وهوشمندانه رهبرفرزانه ی مان یعنی نایب بر حق آقا ولی عصر (عج) ؛حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)و با بصیرت خودتون به موضوع توافق بیندیشید و نظر دهید بدون اهرم فشار و بده بستون های اداری و غیراداری و….وعده وعیدهای حوزه انتخاباتی تان که ….
    پس شما به فکر اسفند۹۴ باشید که با رای مستضعفین و پابرهنگانی که همه ی هستی شان را برای انقلاب و رهبری می گذارند،شما به فکر سرمایه داران و رانت خواران بدصفت نباشید که به فکر عیش و نوش و خوش گذارانی دنیای امروز خودشانند نه آخرت شما.
    آنها در اقیلیت آرای اما ما ، قشر مظلوم در اکثریت آرای ماخوذی آرای برای شما و تاثیر گذار در انتخاب شما هستیم.
    بعضی ها درست فکر می کننداونها تاثیرگذار اقتصادی و اهرم فشار در تصویب آنچه را که نباید یک ملت اسلامی تن دهدآنها خواستار تن به ذلت یک ملت شهید داده و برای گردش کاری پول ها و سرمایه های بادآورشان را دارند
    نمایندگان محترم مجلس و کمیسیون امنیت ملی گوش به رهنمودهای فرمانده کل قوا باشید فرمانده با بصیرت و با درایت ،فرماندهی که هیچ چیزی برای خودش نمی خواهد همه چیز را برای ملت ایران و. سربلندی و عزت اسلام عزیز می خواهد.
    این بودفصل الخطاب ما به شما نمایندگان عزیز شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا