قسمت ششم/ فرمانده سپاه فریدونکنار خواستار شد:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی فریدونکنار به نام شهدای غواص

بصیر، سید ولی میرشفیعی در جلسته ستاد استقبال شهدای گمنام در سالن اجماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: قرار است مراسم ۱۰ شهید گمنام در روز ۱۷ مردادماه در شهرستان فریدونکنار برگزار شود.

وی تصریح کرد: اگر امروز کشور در نظام سیاسی اداری خود با اقتدار زندگی می‌کند به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: همه ما به شهدا بدهکاریم و باید راه آنها را تا پیروزی نهایی با استفاده از سیره و روش آنها ادامه دهیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه از هر قطه از خون این شهدا، رزمنده‌ای برخاسته است، گفت: این شهدا دستانشان بسته بود اما با نورشان چه کاری باید کرد، قطعا باید از نورشان به عنوان مسیر راه استفاده کرد.

میرشفیعی با تاکید بر اینکه شهدا بن‌بست شکن هستند، اظهار کرد: شهدا خود را وقف انقلاب اسلامی کرده بودند و این تشییع بازخوانی رشادت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم، چندکارگروه تشکیل شد، خاطرنشان کرد: کمیته‌های اجرایی، رسانه، فرهنگی، خدمات عمومی، امنیت و خواهران به ریاست فرماندار فریدونکنار در این ستاد تشکیل شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار همچنین خواستار نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی این شهر به نام شهدای غواص شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. شماهایی که دغدغه فرهنگ دارید
    کجاست یه ویژه نامه برای غواص شهیدتون
    دریغ حتی از یک پوستر…

    شهری که داره از درو دیوارش شهوت میباره ….!!!

    1. سلام…ممنون از اینکه از سایت ما دیدن کردید…ما تا الان ۵ خبر در مورد مراسم تشییع شهید مسلم رسولی و شهدا رفتیم و فکر می کنم اولین سایت این شهرستان بودیم که این خبرها رو کار کردیم…اما مطالب نو و جدیدی در راهه…از نگاه زیباتون هم ممنون…منتظر باشید…
      سپاسگزارم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا