قسمت یازدهم/ عشق‌بازی با خدا؛

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید غواص مسلم رسولی کناری

بصیر، شهید مسلم رسولی کناری در تاریخ هشتم خردادماه سال ۱۳۶۵ وصیت‌نامه خود را به نگارش درآورد، در این قسمت فرازهایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را تقدیم خوانندگان محترم می‌کنیم.

*سلام و درود بر آنانکه بر عقیده و ایمان خویش تا پای جان ایستادند و از بذل جان دریغ نورزیدند و بدین وسیله دین خود را به اسلام و قرآن و اولیا خدا ادا نمودند و سرافراز و سربلند از امتحانات الهی بیرون آمدند.

*علی شهادت را رستگاری می‌داند پس ای آنانکه فرزند مسلمان هستید از اسلام به دورید چرا خویش را در مقابل نفس اماره عاجز می‌بینید و مایوس از بازگشت به سوی خدا که خود بزرگترین گناهان است در حالیکه می‌دانید در راه باطل و سیاهی گام بر‌می‌داریدولی باز گستاخانه از حریم اسلام و قرآن دوری می‌نمائید بدون وحشت از فردایی که باید در مقابل شهدا پاسخگ باشید، شهیدانی که در کردستان جگرشان را کباب می‌کردند و در خیابان‌های شهر می‌فروختند، شهدایی که دست و پاشان را به چهار ماشین می‌بستند و در آن واحد خلاف هم حرکت می‌کردند، بیائید برگردید، بیائید از آنهایی که فرق مبارک علی(ع) را در محراب شکافتند تنفر جوئیم.

*امت مسلمان، آنانیکه می‌خواهند به نحوی به اسلام و قرآن خیانت کنند نابودشان کنید و به آنها مجال حرکت‌های خلاف اسلام را ندهید، پدران و مادران مواظب فرزندانتان باشید، فرزندان را نیکو بار بیاورید و نگذارید دنبال فساد و گناه بروند.

*مادر، می‌دانم که از دست دادن فرزند سخت است، ولی تو باید مقاوم باشی همچنانکه با از دست دادن پدر و خواهرم مقاومت کردی، دلم می‌خواهد اگر مرا غسل می‌دهند همچنانکه که خواهر من را غسل می‌دادی مرا نیز با دستان مهربانت غسل دهی تا کور دلان بفهمند که مادران ما استقامت زینب را دارند.

*حتما این شعر از شهید قاسم میرزابابائیان را بخوانید، نام شعر «بسیجی» است، و ابتدایش:

من بسیجیم از تنم فکر زر و زیور ستانم…………همچو بوذر یا به همچون مالک اشتر ستانم

یاوران را هم نوا شب‌ها به اشک و لابه دل…………..مغفرت را بر گناه چون حر نام‌آور ستانم

محل نوشتن در چادری در مقر گردان

۱۹ رمضان برابر با ۶۵/۳/۸ مسلم رسولی کناری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا