قسمت نهم/ مادر شهید غواص فریدونکناری:

فکر نمی‌کردم فرزندم اینگونه برگردد/ مسلم علاقه‌ زیادی به مفقودالاثر شدن داشت

بصیر، صدیقه قاسمی در جمع خبرنگاران و مسئولان در فریدونکنار، اظهار کرد: مسلم در دوران جنگ بسیجی به جبهه می‌رفت و به دلیل آنکه علاقه‌ زیادی به درس خواندن داشت دیپلم خود را در کردستان گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از روزهایی که در جبهه بود با من تماس گرفت و گفت که در یکی از دانشگاه‌های کردستان پذیرفته شدم اما من علاقه‌ای به حضور وی در آنجا نداشتم و از وی خواستم تا به فریدونکنار بیاید.

مادر شهید غواص فریدونکناری افزود: از آنجایی که هردو برادر در جبهه بودند و من تنها زندگی می‌کردم مسلم برای مدت کوتاهی به فریدونکنار آمد و پس از آن دوباره به جبهه رفت.

قاسمی خاطرنشان کرد: در آخرین باری که به جبهه رفت نامه‌ای برای من فرستاد و گفت این آخرین نامه‌ای است که برای شما می‌نویسم و این نشان می‌دهد که وی از شهادتش آگاه شده بود.

این مادر ادامه داد: مسلم علاقه‌ زیادی به مفقودالاثری داشت و گفت حتی اگر جنازه من را برای تدفین آوردند دوست ندارم گریه کنید و بر مزارم بنشینید.

وی گفت: به همین دلیل گریه نمی‌کنم و این از وصیت نامه شهید است.

مادر شهید غواص فریدونکناری خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کردم فرزندم را به این شکل تحویل بگیرم اما زمانی که وی به جبهه می‌رفت او را به خدا می‌سپارم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید در خبرگزاری های مختلف به نقل از خبرگزاری های شما دو اشتباه صورت گرفته یک ان که نام مادر شهید را باعنوان صدیقه طاهری ذکر کرده اند که اشتباهه و نام شهید رامسلم زارعی نقل کرده اند لطفا پیگیری شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا