قسمت 23/ رئیس کمیته اجرایی ستاد استقبال شهدای غواص در فریدونکنار:

بازار فریدونکنار در روز تشییع تعطیل می‌شود

بصیر، محمدمهدی گرائیلی افرا در نخستین جلسه این ستاد در سالن اجتماعات امور توزیع برق، اظهار کرد: با توجه به شرح وظایف ابلاغی به این کمیته، چندین مصوبه در این جلسه تصویب شد.

وی تصریح کرد: کاروان شهدا در روز شنبه ۱۷ مرداد از مقابل آموزش و پرورش این شهرستان با قربانی کردن گوسفند و گلباران تابوت مطهر شهدا به سمت گلزار شهدای مسجد امام سجاد(ع) حرکت می‌کنند.

رئیس کمیته اجرایی ستاد استقبال شهدای غواص در فریدونکنار خاطرنشان کرد: تعطیلی بازار، معطرکردن فضای عبور شهدا، گلباران و توزیع گل بین شرکت‌کنندگان که به نیت شهدای این شهرستان ۳۵۰ شاخه گل و برای هر شهید نیز ۱۰ شاخه گل در نظر گرفته شد صورت می‌پذیرد.

گرائیلی با بیان اینکه تیم‌های امدادی آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر در طول مسیر متسقر می‌شوند، گفت: مسیر اصلی ورود و خروج شهدا صبح زود از سوی کارکنان آتش‌نشانی شستشو می‌شود.

وی خواستار تشکیل جلسه مشترک با حضور کمیته اجرایی، کمیته رسانه و کمیته فرهنگی شد و اظهار کرد: برای حضور گروه رزم‌نوازان پدافند هوایی بابلسر و حضور اعضای گردان امام‌حسین(ع) و اجرای رژه حماسی و هماهنگی با انجمن مداحان مصوب شد تا مکاتباتی صورت بپذیرد و از اداره مخابرات، حوزه‌های بسیج و محلات، سازمان تبلیغات، اتاق اصناف، شهرداری، فرمانداری، هیئت رزمندگان و فضای مجازی می‌خواهیم تا به وسیله سامانه پیامکی و استفاده از محیط‌های اجتماعی برای فراخوان عمومی گروه‌های مختلف جامعه، اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا