عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

سانسور اخبار غزه در روزنامه های اصلاح طلب در راستای شعار نه غزه نه لبنان است/ به وزیر ارشاد تذکر می دهیم

به گزارش بصیر، محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی “تیتر۱″با اشاره به سانسور اخبار غزه در برخی از روزنامه های اصلاح طلب گفت: در حالی که امروز توجه افکار عمومی دنیا به سمت غزه و جنایت های اسراییل در این منطقه معطوف است و دل های آزادگان جهان صرفنظر از اینکه مسلمان باشند یا غیر مسلمان از این جنایات وحشیانه به درد آمده است در بعضی از روزنامه ها، همان سیاست گذشته و شعار نه غزه نه لبنان تجلی پیدا کرده است.

وی افزود: در واقع خودسانسوری مطبوعات اصلاح طلبی در راستای شعار نه غزه نه لبنان انجام گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد:جای تاسف دارد که در ایران اسلامی بعضی ها با خود سانسوری وسکوتشان مهر تاییدی بر جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی می زنند و این خود سانسوری در واقع همنوایی با دولت های مرتجع و سرسپرده منطقه است که با سکوتشان به نوعی از جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

جوکار با بیا ن اینکه امروز هر انسانی که بخواهد این جنایات را نادیده بگیرد قطعا در وحشیگری های رژیم صهیونیستی در غزه شریک و سهیم است اظهار داشت: سکوت در مقابل این وحشی گری ها جایز نیست و هیچ توجیهی ندارد.

نماینده یزد افزود: این روزنامه ها از یارانه بیت المال و اموال دولتی استفاده می کنند و برخی از آن ها متعلق به بنگاه های دولتی هستند و امروز به جای پرداختن به اخبار دردآور غزه به یکسری مسائل حاشیه ای و اختلاف بر انگیز می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این خودسانسوری ها هیچ توجیهی ندارد گفت: مجلس شورای اسلامی قطعا در این راستا تذکری را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داد .

در حالی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطینی دل و جان مردم آزاده دنیا را به درد درآورده است، این رفتار ددمنشانه از کمترین اهمیت در صفحه اولروزنامه های اصلاح طلب در روزهای گذشته برخوردار نبوده است.

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا