روزه‌خواری علنی و چشم‌پوشی مسئولان در فریدونکنار ادامه دارد؛

ادامه هتک‌حرمت به مردم روزه‌دار فریدونکنار/ مردم: اگر مسئولان نمی‌توانند ما وارد صحنه شویم

بصیر، در حالیکه ۱۸ روز از هتک حرمت برخی از مسافران به مردم روزه‌دار فریدونکنار می‌گذرد، همچنان مسئولان این شهرستان نسبت به این منکر اقدام عملی نمی‌کنند و توهین‌ها همچنان ادامه دارد.

کافی بود دقایقی را در شنبه‌بازار فریدونکنار قدم می‌زدید، موج روزه‌خواری علنی و نبود هیچ ناظری دل مردم مومن و روزه‌دار را می‌رنجاند.

سواحل فریدونکنار نیز از این هجمه ضددینی بی‌نصیب نمانده‌اند، سنای مختلط، بی‌حجابی مفرط و روزه‌خواری علنی سواحل فریدونکنار را به مانند سواحل کشورهای غربی کرده است.

حاشیه خیابان‌ها نیز مکان دنج و مناسبی برای روزه‌خوارانی است که از شهرهای اطراف برای فروش اجناس خود بساط پهن می‌کنند.

اینکه این فروشندگان با بساط اجناس خود چهره شهر را بسیار زشت می‌کنند و با ایجاد سدمعبرهای طولانی خطرات زیادی را می‌آفرینند، بحثی قابل پیگیری است اما به نظر می‌رسد گرمای هوا است که حضور در شهر برای مسئولان را به بعد از افطار موکول کرده است.

تعدادی از مردم شهرستان فریدونکنار با حضور در دفتر پایگاه خبری بصیر، با انتقاد از عملکرد مسئولان اظهار کردند: اگر مسئولان نمی‌توانند جلوی این توهین و بی‌ادبی را بگیرند ما خود وارد میدان می‌شویم و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

آنها افزودند: امر به معروف و نهی از منکر تا یک جایی می‌توانند مفید باشد، اما برای جلوگیری از این وضعیت اسفناک در فریدونکنار باید مسئولان از ابزار فشار خود استفاده و هتاکان را توبیخ و تنبیه کنند.

به گزارش بصیر، این در حالی است که امام‌جمعه فریدونکنار بارها به مسئولان شهرستان نسبت به برخورد قاطع با کسانی که روزه‌خواری علنی می‌کنند تاکید و فرماندار فریدونکنار نیز از برخورد با متخلفان خبر داده بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بسمه تعالی
    قابل تقدیر و تشکر است که شمه ای از وظایف خبر نگاری را انجام می دهید وقتی پیام و حساسیت مردم در یک زمینه را رسانه ای می کنید یقینا مردم حمایت و این رفتار نهادینه می شود وقتی کسی هدفدار دین و فرهنگ مردم تعرض می کند وقیحانه در جمع دیگران روزه خواری می کند یعنی به حریم دیگران تجاوز می کند ماموران انتظامی به عنوان مجریان قانون و قاضی به عنوان مدعی العموم از خروجی حساسیت مردم حمایت کند یا این شخص به عنوان یک تکلیف انجام داده در جامعه منزوی ودر دادگاه محکوم شود این رفتار دردسر ساز است به عنوان یک فرهنگ اجتماعی تبدیل شده است اگر قصد اصلاح داشته باشید باید هزینه اجتماعی بپردازید به شما خدا قوت می گوییم بستر اصلاح و آگاهی افزایی انجام ومهیا می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا