تداوم فعالیت‌های فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار؛

تجدید میثاق هیئت فوتبال استان مازندران با نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار/ تصاویر

بصیر، در ادامه فعالیت‌های شایسته فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت فوتبال استان مازندران با حضور در منزل محمد شالیکار نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار، با مقام شامخ این شهید تجدید میثاق کردند.

محمد شالیکار از جمله افرادی بود که همواره با حضور در عرصه‌های ورزشی، از جوانان و ورزشکاران فریدونکنار حمایت می‌کرد و به همین دلیل هیئت فوتبال فریدونکنار در یک اقدام شایسته و ستودنی با همراهی غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال، خلردی نائب‌رئیس و رسولی دبیر هیئت فوتبال استان مازندران، کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان و غلامحسین صانعی رئیس و اعضای هیئت فوتبال فریدونکنار با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

در این دیدار از سوی هیئت فوتبال فریدونکنار دو پیراهن منقش شده به تمثال مبارک این شهید بزرگوار نیز به خانواده ایشان به منظور یادبود این شهید مدافع حرم اهدا شد.

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران در این دیدار، اظهار کرد: قهرمان‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف ورزشی دیدیم اما برخی از افتخارات در سال‌ها باقی می‌ماند و از بین رفتنی نیست.

وی تصریح کرد: با هیچ معیار مادی نمی‌توان آنها را سنجید و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم آن است که رهرو راه آنها باشیم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه بر جوانان این سرزمین وظیفه است که راه این شهدا را ادامه دهند، گفت: از حضور در جمع اعضای این خانواده روحیه گرفتم و امیدوارم ما هم در راستای عقیده خود و دستیابی به اهداف‌مان تلاش کنیم.

DSC_0186 DSC_0187 DSC_0189 DSC_0190 DSC_0211 DSC_0219 DSC_0252 DSC_0281 DSC_0290 DSC_0303 DSC_0305 DSC_0319

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و درود فراوان به سيدو سالار شهيدان و ياران با وفايشان و مدافعان حرم ايشان . بايد قدر دانست و شكر اين نعمت را به خوبي بجاي آورد . همشهريان محترم و دوستان محترم كه هنوز در خواب غفلت زده بسر مي برند ، گويا دلشان مملو از حرفها و نگاه هاي دنيا مي باشند كه حتي نمي خواهند حرف و نگاه شهداي مدافعان حرم در دلشان خطور كرده و درك كنند . شكي نيست كه همانند نياكان و برزگانمان عمرمان به آخر مي رسد و نگاه فرزندانمان به ما و رفتارمان سوالاهايي را به ما در بر خواهد داشت كه جوابي بايد براي آنها داشته باشيم . ما جامانده ها مشكل زبان هايمان و دلهايمان است كه شاهد پرپر شدن دوستان آسمانيمان هستيم و پاهايمان سست و دلمان خراب است . خدا عاقبت شما و ما را بخير كنيد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا