امام جمعه فریدونکنار در دیدار با اعضای تحریریه بصیرنیوز؛

بصیرنیوز نخستین گروهی است که هفته نماز جمعه را تبریک گفت/ فیش‌های حقوقی دل‌های مردم را سرد کرده است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در دیدار با اعضای تحریریه بصیرنیوز در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: بصیرنیوز نخستین گروهی است که هفته نماز جمعه را پس از ۱۴ سال حضور من در این شهرستان تبریک گفت که از این بابت تشکر می‌کنم.
وی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت نمازجمعه، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، ایمان، بصیرت و تقوا است و اهمیت بسیار فراوانی دارد.
امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، خاطرنشان کرد: نسبت به برپایی نمازجمعه از سوی مردم در این شهرستان غفلت شده و اگر مردم اهمیت نمازجمعه را بدانند برای حضور در این فریضه الهی لحظه شماری می‌کنند.
وی با بیان اینکه عدم حضور مردم نیز دلایل فراوانی دارد، تصریح کرد: برخی مسائل مانند فیش‌های حقوقی دل‌های مردم را برای حضور در نماز جمعه سرد کرده است، در حالیکه به فرموده رهبری عده کمی از مسئولان این حقوق‌ها را دریافت کرده‌اند و این تعداد موجب بدنام شدن بقیه مدیران می‌شوند.
جلالی با تاکید بر اینکه فعالیت فرهنگی بسیار لازم و ضروری است، افزود: دشمن با هر اسلحه‌ای وارد می‌شود و ما نیز باید با آنها مقابله کینم.
سیداحمد حسینی مدیرمسئول بصیرنیوز نیز در این جلسه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در کنار اخبار استانی و کشوری، فریدونکنار را نیز زیر ذره‌بین قرار دهیم، گفت: با انتشار اخبار در این شهرستان به دنبال رفع مشکلات مردم بودیم.
وی تصریح کرد: در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام قلم فرسایی می‌کنیم و از نقد مسئولان متخلف هراسی نداریم.
ابوالقاسم فرجی سردبیر بصیرنیوز نیز در ابتدای این جلسه با معرفی اعضای تحریریه بصیرنیوز، اظهار کرد: بصیرنیوز تنها سایت خبری تحلیلی شهرستان فریدونکنار است که در عرصه فضای مجازی به عنوان سایت مرجع شناخته می‌شود.
وی تصریح کرد: در انتشار اخبار شهرستانی، استانی و کشوری تنها خط قرمز بصیرنیوز ولایت است و از حقوق شهروندان و مردم به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آئیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا