رئیس هیئت شنا فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

حقوق ناجیان غریق فریدونکنار پرداخت شد

بصیر، مرتضی اسدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: ناجیان غریق همواره در معرض خطر هستند و باید به بهترین شکل ممکن در آمادگی روحی و روانی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه فعالیت ناجیان غریق بسیار مقدس است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته نسبت به ناجیان غریق بی‌مهری‌های صورت می‌گرفت.

رئیس هیئت شنا و بازرس ویژه ناجیان غریق فریدونکنار با اشاره به اینکه به منظور آرامش روانی و آسودگی خیال ناجیان غریق برای امسال برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته است، گفت: پرداخت به موقع حقوق کمترین کاری است که می‌توانستیم برای آنها انجام دهیم.

اسدپور با تشکر از زحمات نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق مازندران و محمدعلی نجاریان رئیس هیئت نجات غریق فریدونکنار، افزود: صبح امروز حقوق تیرماه ناجیان غریق فریدونکنار به حساب آنها واریز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رقابت‌های شنای آب‌های آزاد استان مازندران به میزبانی فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقه شنای آب‌های آزاد با حضور ۱۸ تیم و بیش از ۹۰ ورزشکار از سراسر استان در روز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا فریدونکنار افزود: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی که در طول برگزاری این رقابت‌ها صورت می‌گیرد به دلیل همزمانی برگزاری مسابقات شنا با سالروز ورود آزادگان به کشور، از چند آزاده فریدونکناری نیز تجلیل به عمل می‌آوریم.

اسدپور افزود: این رقابت‌ها در عصر روز سه شنبه و از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود و پذیرش تیم‌ها، مربیان و ورزشکاران در صبح این روز صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا