امام جمعه فریدونکنار:

نخبگان ارتشی و سپاهی قدرت نظامی کشور را تقویت کنند/مدعیان حقوق بشر دهان خود را با پول می‌بندند

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نمازجمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار با اشاره به بیانات رهبری درباره تقویت توان نظامی کشور در جمع فرمانده‌هان سپاه اظهار کرد: برخی افراد با اظهارنظرهای نادرست تلاش می‌کنند تا قدرت نظامی کشور را تضعیف کنند و این در حالی است که خداوند در قرآن بر افزایش توان نظامی تاکید دارد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با توجه به اینکه از قدرت نظامی و توان موشکی ایران هراسان هستند، تلاش می‌کنند تا آزمایش موشک‌های کشور را نقض برجام اعلام کنند و این در حالی است که مسئولان اروپایی اعلام کردند که آزمایش‌های موشکی هیچ ربطی به نقض برجام ندارد.
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند”رفع تهدیدها هیچ ربطی به برجام ندارد” تصریح کرد: قدرت نظامی است که دست دشمنان را بسته است و اگر توان نظامی کشور نبود مسئولان کشورهای غربی برجام را پاره می‌کردند و لازم است که نخبگان ارتشی و سپاهی کار خود را برای تقویت توان نظامی کشور با جدیت ادامه دهند.
جلالی با بیان اینکه مسئولان آمریکایی‌ بدعهد هستند گفت: در حالی که در سوریه آتش بس شده بود و آمریکا قصد کمک به ارتش سوریه را داشت اما آمریکا با یک بدعهدی و نامردی پایگاه ارتش سوریه را بمباران کرد و به کمک داعش آمد.
وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگر ببینند که قدرت دفاعی و نظامی ایران تضعیف شده بدون شک به این کشور حمله می‌کنند ولی خوشبختانه کشور ایران با این توان نظامی مانند خار در چشم و استخوان در گلوی آن‌ها است.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: برخی افراد با نفوذ فرهنگی در حال تلاش برای سست کردن بنیه‌های اعتقادی کشور هستند و می‌خواهند استقلال کشور را با این منطق که استقلال طلبی موجب انزوای کشور می‌شود از بین ببرند.
جلالی با اشاره به اینکه جان‌های زیادی برای تامین استقلال کشور داده شده است، اظهار کرد: کشور ایران تابع دستور خداوند بر اساس قرآن و روایات است نه کشورهای مستکبر و زورگو و این معنای کامل استقلال طلبی است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های کشور ایران نه با نگاه به کشورهای مستبد بلکه بر اساس اسلام و با تشخیص اندیشمندان، سیاستمدارن و در راس آن‌ها رهبری تدوین می‌شود.
امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: ایثار، فداکاری و زحمت‌های رزمندگان موجب ایجاد امنیت در کشور شده است و هیچگاه نگذاشتند یک وجب از خاک کشور از دست رود.
جلالی با بیان اینکه شباهت‌های بسیاری میان جنگ ایران و عراق و همچنین حمله داعش به کشورهای مسلمان وجود دارد گفت: تحمیلی بودن، حمایت‌های خارجی، نیابتی بودن جنگ، ایجاد تفرقه میان مسلمانان، از جمله شباهت‌های ۸ سال دفاع مقدس و جنگ داعش بر علیه کشورهای مسلمان است که همه بر اثر توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانان او است و هدف از جنگ‌های کشورهای منطقه آسیب رساندن به ایران است.
وی تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر جنایت‌های صورت گرفته در کشورهای مسلمان را نمی‌بینند و با دریافت پول دهان خود را می‌بندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا