از سری رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور؛

پدیده مشهد با کمک تیم داوری دانش فریدونکنار را شکست داد

بصیرنیوز، این دیدار که از هفته دوم این رقابت‌ها و به میزبانی دانش فریدونکنار در استادیوم شهید ادی این شهرستان برگزار شد تیم فوتبال دانش فریدونکنار نتوانست از سد حریف مشهدی خود بگذرد و متحمل دومین شکست فصل خود شد.

دانش که در این دیدار بسیار منطقی و حساب شده بازی کرد بارها به وسیله داور دیدار به جای تیم حریف متوقف شد تا جائیکه بارها اعتراض مربیان و بازیکنان این تیم از نحوه داوری به گوش ناظر این دیدار رسید.

پدیده مشهد که به دنبال کسب یک امیتاز از این دیدار بود به کمک داور توانست از پنالتی گرفته شده نهایت بهره را ببرد و با به ثمر رساندن این گل طعم شیرین پیروزی را بچشد.

به نظر می‌رسد کمیته داوران لیگ برتر نوجوانان کشور باید برای انتخاب داور این دیدارها حساسیت بیشتری به خرج دهد چرا که این داور به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های این دیدار نبود.

محسن معقولی داور وسط این دیدار به نظر می‌رسد برای کسب تجربه بیشتر نیاز دارد تا ابتدا در یک دوره آموزشی حرفه‌ای‌تر شرکت کند و پس از آن با حضور در لیگ‌های روستائی بخت خود را برای داور شدن آزمایش کند چرا که با این نحوه قضاوت هیچ استعدادی در این زمینه ندارد و باید شغلی دیگر را برای خود برگزیند.

گفتنی است دانش فریدونکنار در دو بازی گذشته خود با شکست روبه رو شد و در هفته آینده باید در ساری به مصاف پدیده این شهرستان رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا