امام جمعه موقت شهرستان فریدونکنار

امام حسین(ع) در همه موارد در حال ظلم ستیزی است/آمریکا در راس همه ظلم‌ها قرار دارد

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه روز پدافند غیرعامل را پیش رو داریم، اظهار کرد: پدافند غیرعامل یعنی با توجه به دشمنی که در پیش‌رو داریم باید بستر را طوری فراهم کنیم که چه از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زیر ساخت‌ها را درست انجام دهند که کمترین خطر متوجه جامعه شود.
وی افزود: آنچه را که در حال حاضر دشمن مشغول فعالیت است، در زمینه فرهنگی حمله کرده که حضرت آقا هم فرمود و خودمان هم می‌توانیم در مساجد و مراکز مشاهده کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: به آسانی آثار فرهنگی را که دشمن روی آن برای براندازی در حال فعالیت است را می‌توان مشاهده کرد به طوری که در زمینه ارزشی و جدا کردن جامعه از ارزش‌ها و اعتقادها که نیاز است در این زمینه بیدار باشیم.
وی با بیان اینکه مسلمانان باید بیدار باشند و به وظیفه خود در زمینه‌های انسانی عمل کنیم، گفت: کسانی که مدعی عدالت خواهی بودند با ریختن خون مسلمانان در این دنیا جایی ندارند و برای ادامه حیاتشان باید باز هم دست به کشتار بزنند.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: در ستیزمان با امریکا اگر مقداری در زندگی امام حسین(ع) توجه کنیم می‌توان دریافت که ایشان در همه موارد در حال ظلم ستیزی است و در حال حاضر در رأس همه ظلم‌ها آمریکا قرار دارد و اما فردی می‌گوید در محرم از مسائل سیاسی سخنی به میان نیاید.
ابراهیم‌نژاد، گفت: دشمن با هجمه فرهنگی کاری می‌کند که در ظاهر به امام نزدیک هستیم اما در عمل انسان را از امام حسین (ع) و عقاید خود دور می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا