سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

کتاب‌خوانی موجب افزایش قدرت تحلیل پذیری، کاهش اضطراب و افزایش مهارت‌های گفتاری می‌شود

بصیر، نقدی بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به استقبال ورزشکاران فریدونکناری از کتابخانه عمومی این شهرستان، اظهار کرد: حضور ورزشکاران در کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در پیشرفت ورزشی و فرهنگی آنها دارد.
وی تصریح کرد: نقش کتاب برای توانمندسازی قدرت جسمی و ذهنی ورزشکاران بسیار اهمیت دارد، چرا که میزان مطالعه کتاب‌های سودمند و پربار برای افزایش اعتماد به نفس و توانمندی‌های روحی و جسمی بسیار مفید است.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار افزود: کتاب موجب افزایش قدرت تحلیل پذیری، کاهش اضطراب، افزایش مهارت‌های گفتاری، نوشتاری و بهبود رشد عاطفی و اجتماعی افراد می‌شود.
بابایی گفت: چرا هر شخص با انتخاب کتاب مورد علاقه‌اش در زمینه موضوعی خاص می‌تواند از لذت خواندن بهره ببرد و به عنوان یکی از بهترین و سالم‌ترین تفریحات لحظات خوبی را تجربه کند.
وی با بیان اینکه قرار است گردهمایی و جلسه‌های کتابخوانی به صورت هفتگی یا ماهانه ویژه مربیان و ورزشکاران تشکیل شود، گفت: این جلسه‌های کتابخوانی موجب افزایش استفاده از تجربیات ورزشکاران در زمینه‌های علمی و فرهنگی در بین آنها می‌شود.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در پایان اظهار کرد: این نشست‌ها که به صورت عمومی برای همه شهروندان در روز چهارشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود قرار است در روزی خاص برای مربیان و ورزشکاران محترم درنظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا