وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جلوی ریخت و پاش‌های غیرضروری مالی در صندوق‌ها گرفته شود

به گزارش بصیر به نقل از فارس، علی ربیعی امروز ضمن بازدید از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و گفت‌و‌گوی صمیمانه با معاونان و مدیران ارشد این صندوق براصلاح بهبود روش‌ها و استفاده بهینه از منابع انسانی تاکید کرد.

وی خطاب به مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر،‌ خواستار حرف‌های نو و طرح‌های نو شد و گفت: اگر به این سمت گام برداریم بی شک شاهد بهبود بیشتری درکار خواهیم بود.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر جلوگیری از ریخت و پاش‌های غیرضروری مالی در صندوق‌ها ادامه داد: ‌طرف مقابل ما اقشاری قابل احترام هستند که ما امانتدار آنان در دفاع از حقوقشان هستیم و ما باید با حفظ حرمت این قشر محروم جامعه و در نظر گرفتن ابعاد مختلف کار برای آنان، ‌رضایت خداوند متعال را در تمام امور در نظر بگیریم.

ربیعی این صندوق را جوان توصیف کرد و با تاکید بر سرعت و دقت در پیشبرد برنامه‌های صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت:‌ با شناختی که از کلانتری” مدیرعامل جدید صندوق” دارم مطمئن هستم که دقت، ‌آینده نگری و مسئولیت پذیری وی سرلوحه برنامه‌های ارزنده‌ای خواهد بود.

وی یاد آورشد:‌ هماهنگی میان بخش‌های مختلف از مهمترین موضوعاتی است که امیدوارم هرگز در آن خللی ایجاد نشود چرا که تحمل ناهماهنگی برایمان دشواراست و امیدوارم هیچ کاری بدون هماهنگی جمعی انجام نشود.

ربیعی اظهار داشت: ‌بدون تعارف خود را خادم روستائیان و عشایر عزیز می‌دانم و باید برای خدمت به این قشر از جامعه در فضایی پر از آرامش،‌ تفکر و احترام متقابل،‌ زمینه را برای ایجاد خلاقیت و حرف‌های نو آماده و نظام‌های پیشنهادها را در این صندوق تقویت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت برقراری تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات بیمه روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد:‌ نمایندگان باید در این روند دولت را یاری دهند تا قشر زحمت کش روستایی و عشایر بتوانند از امنیت خاطر برخوردار باشند.

شایان ذکر است، ‌ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این بازدید گفت: ‌باید تعداد روستائیان و عشایر تحت پوشش بیمه بیشتر و با کیفیت تر شود و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر نقش فعال تری از زندگی رفاهی این جمعیت ارزشمند کشور ایفا کند.

همچنین سید حمید کلانتری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با ارائه گزارشی از وضعیت موجود صندوق به وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد افزایش ارتباط این صندوق با منابع یارانه ای را مطرح کرد.

وی گفت: ‌در حال حاضر نقش جدی دربیمه درمان افراد نداریم و چنانچه هماهنگی‌های لازم به وجود بیاید می‌توان این خدمات را افزایش داد.

محسن ایزد خواه، رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر نیز ضمن اشاره به نکات مهمی در خصوص شرایط فعلی این صندوق از ربیعی خواست تا جایگاه صندوق را به جایگاهی خاص تبدیل کند.

وی همچنین به پاره‌ای اشکال‌های آئین نامه‌ای موجود اشاره کرد و قرار براین شد که موارد مذکوربه طور دقیق و درجلسات هیئت مدیره مطرح و بررسی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا