آخرین اخبار نقل‌و انتقالات پرسپولیس و استقلال/ رونمایی از بمب‌های جنجالی سرخابی‌ها

در هفته‌های پایانی بازیكنانی كه قراردادشان رو به اتمام است، استرس می‌گیرند و بیشتر به حفظ سلامتی‌شان فكر می‌كنند تا نتایج تیم و «تمام‌تان را می‌خواهم» و «فصل بعد با شما ادامه می‌دهم» راهی است برای غلبه بر این استرس و تغییر تفكر بازیكنی كه می‌ترسد سلامتی‌اش را در هفته‌های پایانی به خطر بیندازد.

لیست مازاد احتمالی استقلال

علیرضا منصوریان این روزها همین راه را می‌رود. او می‌خواهد از ظرفیت حداكثری و قابلیت پنهان و آشكار تمامی بازیكنان خود استفاده كند و به آنها «در باغ سبز» نشان می‌دهد اما از همین حالا تقریباً لیست مازاد خود را مشخص كرده است. برابر با شنیده‌های ما، هرایر مكویان، وریا غفوری، لئوناردو پادوانی، فرشید باقری، جابر انصاری و… در لیست مازاد استقلال هستند.

لیست مازاد احتمالی پرسپولیس

برانكو هم تقریباً لیست مازاد خود را می‌شناسد. او هم لیست مازاد پرسپولیس را آماده كرده اما هنوز به مدیران پرسپولیس ارائه نكرده چون طی روزهای گذشته اخبار متنوعی درباره بركناری مدیران عالیرتبه پرسپولیس شنیده است. با این وجود گفته می‌شود شهاب كرمی، سامان نریمان‌جهان، حامد آقایی، درویش‌وند، آرام‌طبع، احسان علوان‌زاده و حتی شاید ربیع‌خواه (با وجود تمام تعریف‌هایی كه برانكو از او می‌كند) در پرسپولیس فصل بعد جایی ندارند اما الان دغدغه منصوریان و برانكو لیست مازاد نیست، آنها دغدغه مردانی را دارند كه نمی‌خواهند بمانند.

پرسپولیس نگران سروش، كمال، بیرانوند و طارمی

در پرسپولیس علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و كمال كامیابی‌نیا مردانی هستند كه برای جدایی وسوسه شده‌اند. بیرانوند می‌گوید از تركیه پیشنهاد دارد، به سروش رفیعی یك واسطه قول داده كارش را در قطر درست می‌كند و كمال كامیابی‌نیا هم از گوشه و كنار شنیده می‌تواند لژیونر شود. این سه نفر فعلاً تمركز ذهنی برانكو را به هم زده‌اند، البته بحث طارمی هم مطرح است كه تقریباً یك ماه در میان گفته می‌شود مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته است. در این بین بیرانوند و طارمی قرارداد دارند و اختیار دست پرسپولیس است اما كمال و سروش قرارداد ندارند.

استقلال نگران كاوه و امیدها

استقلال هم شكل دیگری درگیر این ماجراست. كاوه رضایی و امید ابراهیمی فعلاً قصد تمدید ندارند و پیام‌های باشگاه را برای تمدید قرارداد بی‌پاسخ گذاشته‌اند. امید نورافكن هم احتمالاً سرباز می‌شود و این مسئله، در صورت جدایی امید ابراهیمی، مشكلات منصوریان را چند برابر می‌كند. استقلال فعلاً اولویت خود را روی تعیین تكلیف این ۳ نفر گذاشته و می‌خواهد لیست خرید خود را بر اساس این ۳ بازیكن تنظیم كند. ماندن كاوه و امیدها، باعث می‌شود منصوریان دنبال جذب هافبك دفاعی نباشد و در فاز تهاجمی هم به خرید یك مهاجم اكتفا كند. جزئیات فعالیت‌های نقل‌ و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس را طی روزهای آتی می‌خوانید./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا