امام جمعه شهر دابودشت:

نجومی‌بگیران باید در مکتب شهدا قرار گیرند/دولت موجب عدم اشتغال جوانان

بصیر، حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه شهر دابودشت در پانزدهمین یادواره شهدای روستای بی‌نمد فریدونکنار با گرامی‌داشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مبانی انقلابی‌گری موجب عزت انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که اهل ایمان و عمل صالح نباشند دچار زیان می شوند، خاطرنشان کرد: شهدا با معامله جان خود از اولیای خداوند شدند.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: شهدا با تبیعیت از ولایت در مسیر علوی و فاطمی قرار گرفتند و همه‌ی ما باید از گفتمان انقلابی‌گری حضرت زهرا(س) سخن بگوییم و در این راه حرکت کنیم.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه شهدا به حضرت زهرا اقتدا کردند، گفت: شهدا با بهره گیری از علم و نقل به مقام شهادت رسیدند.

وی با انتقاد ار آموزش و پرورش برای حذف درس حسین فهمیده از کتاب‌های درسی، گفت: درس شهادت باید در مکتب زندگی ما قرار گیرد.

امام جمعه دابودشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با وعده های دروغین ۱۰۰ روزه تلاش می‌کنند که افکار عمومی را به سمت خود کنند اما ملت ما ملتی هوشیار است.

تقی‌زاده افزود: کسانی که در کنار بهائیت نشستن و حقوق های نجومی گرفتند باید در یادواره های شهدا بنشینند تا در مکتب شهدا قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به برجام دلخوش کرده اند و وعده های سیب و گلابی میدهند اگر در مسیرشهدا قرار داشتند اینها را مطرح نمی کردند.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: حقوق شهروندی یعنی اینکه ما در مسیر مکتب دینی قرار بگیریم اما کسانی که از حقوق شهروندی حرف میزنند هیچ سنخیتی با نظام اسلامی ندارد و فقط افرادی مدعی هستند.

تقی‌زاده با اشاره به بیکاری موجود در جامعه گفت: در حالی که بسیاری از جوانان ما بیکار هستند اما دولت با بستن قرارداد با شرکت های خارجی موجب عدم ایجاد اشتغال جوانان کشور می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا نه از روی احساسات، بلکه از روی علم و اعتقاد به مسیر شهادت پا نهادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا