صادقیان: امیدوارم کار به رفتن کریمی نکشد

در خصوص شایعه انصراف علی کریمی از حضور در نفت تهران می‌گوید: ما در حال حاضر تمرینات را به‌صورت منظم و با تکنولوژی روز دنبال می‌کنیم و همه بازیکنان فقط به‌خاطر علی کریمی حاضر شده‌اند که بدون قرارداد تمرین کنند. من خودم بدون امضای قرارداد اصلا هیچ‌جا نمی‌روم، ولی به‌خاطر علی آقا با جدیت کارم را دنبال می‌کنم.

او ادامه می‌دهد: بقیه نفرات هم، چنین شرایطی دارند و خدا را شکر تمرینات ما نظم خاصی دارد. واقعا حیف است که نفت تهران اینطور بلاتکلیف باشد و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف قراردادها مشخص شود تا کریمی هم فقط روی مسائل فنی تمرکز کند. واقعا الان بچه‌ها تحت فشار هستند و امیدوارم این مشکلات برطرف شود تا کار به رفتن کریمی از تیم نکشد.

از صادقیان درخصوص شرایط فعلی خودش سؤال می‌کنیم که او می‌گوید: ما تمرینات را دیر شروع کردیم، ولی از ماسک‌های مخصوص استفاده می‌کنیم که حکم تمرین در ارتفاع را دارد. همه بچه‌ها می‌دانند که باید این شرایط را تحمل کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم لیگ را با آمادگی کامل شروع کنم. فقط امیدوارم مشکلات باشگاه برطرف شود تا اتفاق ناراحت کننده‌ای برای نفت و بازیکنان و کادر فنی رخ ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا