ابهام هواداران بارسلونا در ماندن نیمار

پس از انتشار خبر اعلام آمادگی پاری سن ژرمن برای پرداخت بند آزادسازی ۲۲۲ میلیون یورویی قرارداد نیمار شایعه حضور مهاجم برزیلی در تیم فرانسوی قوت گرفت. به همین خاطر سایت آس نظرسنجی در این رابطه گذاشت و از هواداران خواست درباره آینده نیمار نظر دهند. تقریبا نیمی از طرفدران تیم کاتالانی امیدوارند ستاره برزیلی در بارسا بماند. ۵۱.۷ درصد کاربران (۲۶ هزار و ۴۳۸ نفر) معقتدند که نیمار کاتالونیا را ترک خواهد کرد و ۲۴ هزار و ۶۹۹ نفر (۴۸.۳ درصد) بر این باورند مهاجم برزیلی در بارسا خواهد ماند.

نتیجه نظرسنجی قابل توجه است چون خبرهای منتشر شده در یک هفته اخیر نشان می‌دهد نیمار با پاری سن ژرمن قرارداد امضا خواهد کرد. شبکه رادیویی RAC ۱ کاتولونیا اعلام کرد که ۹۵ درصد این انتقال انجام شده است. هم‌چنین رسانه‌های مختلف برزیلی و فرانسوی نوشتند مهاجم برزیلی به هم تیمی‌هایش در بارسلونا و تیم ملی گفته است فصل بعد در تیم پاریسی بازی خواهد کرد.

با این حال ۴۸ درصد هوادارانی که معتقدند نیمار در بارسا خواهد ماند این قضیه را به نحو دیگری می‌بینند. آن‌ها بر این باورند نیمار از این روش استفاده کرده است تا باشگاه را برای تمدید قرارداد تحت فشار قرار دهد. مهاجم برزیلی می‌خواهد قراردادش هم‌چون لیونل مسی دوباره تمدید شود.

با وجود تمام شایعات و اخبار بامداد امروز (یک‌شنبه) نیمار در ترکیب اصلی بارسلونا برابر یوونتوس بازی کرد و نمایش درخشانی داشت. او هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و بارسلونا توانست حریف ایتالیایی‌اش را شکست دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا