رونمایی از گلکسی نوت ۸ تا یک ماه دیگر

در این مراسم شرکت کنندگان با امکانات و ویژگی های تازه ترین گوشی هوشمند سامسونگ آشنا می شوند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد امکانات و ویژگی های گلکسی نوت ۸ منتشر شده است. مدل آمریکایی این گوشی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 835  خواهد بود، اما نسخه بین المللی آن همراه با پردازنده جدید  Exynos روانه بازار می شود.

سامسونگ در گلکسی نوت ۸ از همان الگوی طراحی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پیروی کرده است. از اصول این طراحی باید به استفاده از یک نمایشگر فراگیر موسوم به Infinity Display اشاره کرد. سامسونگ در گلکسی نوت ۸ محل سنسور اثر انگشت را با فاصله‌ی بیشتری از دوربین قرار داده است تا کاربران همچون گلکسی اس ۸ در لمس سنسور اثر انگشت دچار اشتباه نشوند.

این گوشی دارای حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بوده که کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه microSD، این مقدار فضا را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهد.ظاهرا  قیمت گلکسی نوت ۸ بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار خواهد بود.

گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که از وجود دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره می‌برد. در پشت گلکسی نوت ۸ از وجود دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. سنسور ۱۲ مگاپبکسلی به یک لنز واید مجهز می‌شود؛ حال آنکه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی از وجود لنز تله‌فوتو بهره خواهد برد. شنیده‌ها نشان از این دارند که این دوربین از زوم اپتیکال سه برابری پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا