امروز : پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶
تاریخ : ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۵ ذخیره فایل ارسال به دوستان

۵ توصیه برای ارتقاء سلامت در زمان پیری

محققان برای بهبود وضعیت سلامت در دوره پیری پنج پیشنهاد زیر را ارائه می دهند: ۱. حداقل ۳۰ دقیقه در روز تحرک فیزیکی داشته باشید. ۲. ورزش جزء بخش ثابت و دائمی زندگی خود نمایید. ۳. مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید. ۴. مواد غذایی حاوی مقادیر کم قندهای افزودنی، چربی اشباع شده و […]

محققان برای بهبود وضعیت سلامت در دوره پیری پنج پیشنهاد زیر را ارائه می دهند:

۱. حداقل ۳۰ دقیقه در روز تحرک فیزیکی داشته باشید.

۲. ورزش جزء بخش ثابت و دائمی زندگی خود نمایید.

۳. مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید.

۴. مواد غذایی حاوی مقادیر کم قندهای افزودنی، چربی اشباع شده و نمک استفاده نمایید.

۵. غلات کامل حاوی سبوس، و پروتئین ها و محصولات لبنی کم چرب را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

photo_2016-05-31_13-37-56

photo_2016-06-02_15-16-08

photo_2016-06-02_15-16-04

1

sana shirini-1

gorban-1

news