مربی تیم ملی نونهالان تکواندو ایران خبر داد:

حضور ۷ قهرمان آسیا و جهان در اردوی تیم ملی

بصیر، حسین اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: از ۶ استان کشور در تیم ملی نماینده حضور دارد و امسال این تیم از حالت تک قطبی بودن خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تشکیل این تیم ملی در کشور انتخابی گذاشته شد، تصریح کرد: در این انتخابی تمامی استان‌های کشور شرکت کردند و در حال حاضر ۱۰ نفر از بهترین‌های ایران و جهان که ۶ نفر از آنها عناوین آسیایی و یک نفر مقام جهانی دارد در اردو حضور دارند.

مربی تیم ملی نونهالان تکواندو ایران با تشکر از فرماندار، معاون فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار برای برگزاری این اردو در این شهرستان، خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی در فریدونکنار موجب افزایش انگیزه ورزشکاران این شهرستان و شهرستان‌های اطراف می‌شود و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده ورزشکاران مازندران می‌توانند با ملی‌پوشان به تمرین بپردازند.

اسدی با اشاره به اینکه پس از پایان این اردو به مجموعه انقلاب بر می‌گردیم و بیست و هفتم به کره اعزام می‌شویم، گفت: امیدوارم بتوانم نتیجه انتخاب آقایان پولادگر رئیس فدراسیون، ذوالقدر و نفجم را بدهم و با نتیجه خوب از مسابقات خارج شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرمنده همه مردم و مسئولان هستم که مشوق من هستند، خاطرنشان کرد: امسال با دو تیم در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کنیم و این در حالی است که تمامی تمری‌های ما در زیرپله‌ ۱۰۰ متری است.

مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران با باشراه به اینکه تنها حامی و اسپانسر ما خانواده‌ها هستند، اظهار کرد: در اینجا باید از حمایت‌های فرماندار، اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا